Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Nillittävät asiakkaat ja turhanpäiväinen palavereissa istuminen.
Hittoako joka asiaa pitää vatvoa, ei mun työ mitään avaruustiedettä oo. :?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Huh huh, ihmiset ovat ehkäpä välinpitämättömiä.
Tunnin saat juosta ympäri rappua vapaasti hakaten muiden ovia, huudellen tappouhkauksia ja kertovasi omistavasi ison moran jolla tapat kaikki.. Ja vieläkään, kukaan ei soita poliiseja!
Noh, onneksi olen todellinen vasikka ja tilanne on nyt kunnossa 8)
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Vasikat kunniaan! :D Hieno meininki :) Ja turvallisuus ennenkaikkea. (Ja oma koti kullankallis ja rehellisyys maan perii jne jne..)

EDIT: muistakaa että nyt on perjantai klo 23:30, joten kaikkea mitä sanon ei voida käyttää minua vastaan "itseaiheutetun tilapäisen mielentilanmuutoksen (=alkoholi) vuoksi".
Nerot hallitsevat kaaoksen
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Vituttaa vielä enemmän Porin kytät.
Luulen että huomenna vituttaa niitäkin.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Anoppi.

SAATANA SENTÄÄN.
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Tänään taas ärsytti läheisriippuvaiset autoilijat, jotka jonossa ajaessa roikkuu ihan oman auton perässä. Turvaväleistä ei ollut taas tietoakaan prkl :evil:
Misery is almost always the result of thinking.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Pesen aina auton lasit, kun joku roikkuu liian lähellä. Tepsii yleensä...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^^ Mä lyön jarrut pohjaan ja kaasutan äkkiä karkuun ennen kuin ehtii kolahtaa. Tepsii yleensä..
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Siskon pihassa jolkotteli susi ja sinne soitettiin joku susiexpertti katsomaan jälkiä. Eikös silloin ilmestynyt niitä yhteensä kolme, tosi iso susi ja kaksi pienempää. Ilmoitin ampuvani ne niin siitäkös nämä susipulliaiset repivät perseensä. Ei kuulemma saa, no ei tietenkään. Sanoivat vielä ettei se iso edes pistoolilla kaatuisi vaan alkaisi riehumaan haavoittuneena. Jos pumppaan siihen vaikka kuus seitsemän lyijyannosta niin varmasti kaatuu.

Kuitenkin talossa on 2 lasta, 2 kissaa ja 2 koiraa. Piharakennuksessa on pari heppaa ja muuta pikkuelukkaa. Senhän tietää miten noille kotieläimille käy kun ne pitää päästää tarpeilleen pihaan. Heppojakaan eikä kilipukkeja ei voi laittaa aitaukseen tai narunpäähän kun hukka tullee viemään ne. Nyt siellä on joku riistaukkeli vahdissa yön pihassa mutta kun se häipyy huomenna niin taidan mennä vahtiin pyssyn kanssa ja poksauttaa ne sudet vaan vekka ja vien raadot jokeen.

Onneksi sisko asuu landella niin siellä on matkaa naapureihin, voi paukutella rauhassa.

Vittu että vituttaa, ketään viranomaista ei kiinnosta kun kolme sutta jolkottelee pihassa. Annas olla kun niittaat ne niin jopas heilataa häkki ja sakkoja.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

En tästä unesta herää... -.-

Outoa.
What you do... Makes you who you are.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ärsyttää pienet suklaamunat joitten päällä on niin ohut tinakuori ettei se irtoa sitä mukaa kun haluaisin niitä syödä. Kuola valuen sitten niitä yritän repiä..ääärrh.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Porin, ripusta muutama kaiutin pihalle ja aina kun epäilet suden olevan lähettyvillä, soita niille Arja Korisevaa tai Paula Koivuniemeä, kyllä lähtevät hukat helkkariin eivätkä takaisin tule, meillä tää tepsi oikein hyvin!

Vaihtoehtoisesti voit soittaa mitä tahansa YLE:n kanavaa.

Mutta asiaan: Mua ärsyttää nää pedot (ilvekset tällä hetkellä) ja niiden lisääntymiseen lepsusti suhtautuvat päättäjät.

Siinä vaiheessa, kun ne tallustelee nälkäisinä omalla kotipihalla asian vasta tajuaa, siis sen että ne on oikeasti petoja eikä mitään elokuvan "poika ja ilves" -romantiikkaa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Lomasuunnitelmani menivät uusiksi ventovieraitten ihmisten takia :evil: :evil: :evil: ... KELE :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Hei millä mä saan yhen frendin tajuamaan että sunnuntai ei ole kyläilypäivä! Sunnuntai on mun päivä ja mua ei saa häiritä sunnuntaisin :D Jos nyt sit juottais ne kahvit sille vaan...
Nerot hallitsevat kaaoksen
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mariella kirjoitti:Hei millä mä saan yhen frendin tajuamaan että sunnuntai ei ole kyläilypäivä! Sunnuntai on mun päivä ja mua ei saa häiritä sunnuntaisin :D Jos nyt sit juottais ne kahvit sille vaan...
Mä sain frendit tajuamaan niin hyvin, että meillä ei ole vuosiin käynyt ketään. :oops:
Lukittu