Mikä ärsyttää tänään?
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Jessus... Sori, alko naurattamaan =D Mun mielestä ois hoopoa jos ois naapurissa joku pappa soittamassa kitaraa ja kähisemässäSetä kirjoitti:Naapurissa joku vitun apina kuvittelee osaavansa soittaa kitaraa ja kuvittelee osaavansa laulaa. Voi kun yrittäs yöllä uudestaan niin pääsis meuhkaamaan. Kaikki levytki on varmaan autossa joten payback ei onnistu. Saatana.
What you do... Makes you who you are.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Ja nyt ei enää naurata saatana.
Tänään piti tuon yhden ostaa tanko ja painoja ~70-80 kg. Mutta jee, tulee yhtäkkiä jonku fitnesslaitteen kanssa "ei ollu liikkeessä painoja" ... Jännää ku ite oon maksanu jo sellaset 200 euroa sille, nyt se tuo jonku 50 e paskalaitteen, minkä heitän kohta tonne ulos ku jaksan.
Jännää... Oisha tää pitäny arvata.
Nyt on teidän vuoronne nauraa.
Voi neekeri.
Tänään piti tuon yhden ostaa tanko ja painoja ~70-80 kg. Mutta jee, tulee yhtäkkiä jonku fitnesslaitteen kanssa "ei ollu liikkeessä painoja" ... Jännää ku ite oon maksanu jo sellaset 200 euroa sille, nyt se tuo jonku 50 e paskalaitteen, minkä heitän kohta tonne ulos ku jaksan.
Jännää... Oisha tää pitäny arvata.
Nyt on teidän vuoronne nauraa.
Voi neekeri.
What you do... Makes you who you are.
perkeleen äijä potee krapulaansa sängyssä. mä oon ollu töissä jo seitsemästä ja hän saa laistaa kaikista hommista jotka on jo eilen pitänyt tehdä ja tänään vähän lisää...
kiva mennä töistä kotiin ja aloittaa tiskauksella jatkaa pyykinpesulla ja varmaan jotain ruokaakin ois kiva vielä tänään saada....
mut ku mä on niin kipee...
kiva mennä töistä kotiin ja aloittaa tiskauksella jatkaa pyykinpesulla ja varmaan jotain ruokaakin ois kiva vielä tänään saada....
mut ku mä on niin kipee...
En voinut mitään, mutta repesinSetä kirjoitti:Naapurissa joku vitun apina kuvittelee osaavansa soittaa kitaraa ja kuvittelee osaavansa laulaa. Voi kun yrittäs yöllä uudestaan niin pääsis meuhkaamaan. Kaikki levytki on varmaan autossa joten payback ei onnistu. Saatana.
Ihmiset, jotka eivät ymmärrä että parisuhteessa olevia ongelmia ei tarvitse purkaa toisiin ihmisiin!! Kukaan jaksa katella sellasia v***unaamoja, jotka paiskoo ovia ja lähtee kävelemään ilman mitään sanomisia! Ja sitten pitää pahaa oloaan purkaa sillä, että haukkuu muita ja on niiiiin epäkohtelias kuin vain voi olla!
Ongelmia, jotka eivät liity muihin ei tarttisi purkaa myöskään niihin muihin ihmisiin tuolla tavoin, ärhg!
Ongelmia, jotka eivät liity muihin ei tarttisi purkaa myöskään niihin muihin ihmisiin tuolla tavoin, ärhg!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
vaivaannuttava kokemus."
Mikä kerpele siinä on, kun saat sanoo miljoooona kertaa esim tolle juniorille 5,5v, että älä tee noin, kun kohta sattuu/hajoaa/häviää tms.
Senkun kerkee sanoo, niin byääähhh, isi mua sattu/multa hajos- voitko korjata/ nyt se hävis jne.
Aina vaan sama juttu, päivästä toiseen.
Taida ihan kaikki huoneet olla silläkään lämpimänä, vissiin isäänsä tullu
Senkun kerkee sanoo, niin byääähhh, isi mua sattu/multa hajos- voitko korjata/ nyt se hävis jne.
Aina vaan sama juttu, päivästä toiseen.
Taida ihan kaikki huoneet olla silläkään lämpimänä, vissiin isäänsä tullu
Ei tule uni..
Huomenna tulityökurssille silmät ristissä sitten, päätin etten menen ollenkaan nukkumaan! Kapinoin!
Huomenna tulityökurssille silmät ristissä sitten, päätin etten menen ollenkaan nukkumaan! Kapinoin!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
vaivaannuttava kokemus."
vaivaannuttava kokemus."