Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

I cant get no sleep...
What you do... Makes you who you are.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

^Muistu herwoodin ajoilta mieleen,kaveri aiko soittaa frendille ja sen muija rupes esteleen,ettei kannata ku sää hakkasit sen eilen,ei muistikuvia :oops:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Naapurissa joku vitun apina kuvittelee osaavansa soittaa kitaraa ja kuvittelee osaavansa laulaa. Voi kun yrittäs yöllä uudestaan niin pääsis meuhkaamaan. Kaikki levytki on varmaan autossa joten payback ei onnistu. Saatana.
What's up, fuckers?
DonHessu
Rico Tubbs

Setä kirjoitti:Naapurissa joku vitun apina kuvittelee osaavansa soittaa kitaraa ja kuvittelee osaavansa laulaa. Voi kun yrittäs yöllä uudestaan niin pääsis meuhkaamaan. Kaikki levytki on varmaan autossa joten payback ei onnistu. Saatana.
Jessus... Sori, alko naurattamaan =D Mun mielestä ois hoopoa jos ois naapurissa joku pappa soittamassa kitaraa ja kähisemässä :P Toisaalta kun kyllästyisin laittaisin CoBia täysille :P Ei varmaan naapuri tykkäis
DonHessu
Rico Tubbs

Ja nyt ei enää naurata saatana.

Tänään piti tuon yhden ostaa tanko ja painoja ~70-80 kg. Mutta jee, tulee yhtäkkiä jonku fitnesslaitteen kanssa "ei ollu liikkeessä painoja" ... Jännää ku ite oon maksanu jo sellaset 200 euroa sille, nyt se tuo jonku 50 e paskalaitteen, minkä heitän kohta tonne ulos ku jaksan.

Jännää... Oisha tää pitäny arvata.

Nyt on teidän vuoronne nauraa.

Voi neekeri.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Naapuri, joka oli heittänyt vaatteeni MÄRKINÄ pyykkituvan narulta koriin. Ja vain siksi, että saisi omat lakanansa lähemmäs kuivuria. Kauempana oli aivan hyvin vielä tilaa! Perkele, minä olin ensin! :x
pikku-my
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja pikku-my »

perkeleen äijä potee krapulaansa sängyssä. mä oon ollu töissä jo seitsemästä ja hän saa laistaa kaikista hommista jotka on jo eilen pitänyt tehdä ja tänään vähän lisää...
kiva mennä töistä kotiin ja aloittaa tiskauksella jatkaa pyykinpesulla ja varmaan jotain ruokaakin ois kiva vielä tänään saada....

mut ku mä on niin kipee... :twisted:
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Setä kirjoitti:Naapurissa joku vitun apina kuvittelee osaavansa soittaa kitaraa ja kuvittelee osaavansa laulaa. Voi kun yrittäs yöllä uudestaan niin pääsis meuhkaamaan. Kaikki levytki on varmaan autossa joten payback ei onnistu. Saatana.
En voinut mitään, mutta repesin :lol: Ei sais toisen ärsytyksen aiheille kyllä nauraa :oops: Mua ärsyttää edelleen ja edelleen kipu ja se, että mua väsyttää, mutta miksi menisin tähän aikaan nukkumaan? Lauantai ja kaikki.. :roll:
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Ihmiset, jotka eivät ymmärrä että parisuhteessa olevia ongelmia ei tarvitse purkaa toisiin ihmisiin!! Kukaan jaksa katella sellasia v***unaamoja, jotka paiskoo ovia ja lähtee kävelemään ilman mitään sanomisia! Ja sitten pitää pahaa oloaan purkaa sillä, että haukkuu muita ja on niiiiin epäkohtelias kuin vain voi olla!
Ongelmia, jotka eivät liity muihin ei tarttisi purkaa myöskään niihin muihin ihmisiin tuolla tavoin, ärhg!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Yleisestikin ihmisten vittumaisuus ärsyttää. Tuntemattomien ihmisten. Mua ei haittaa, jos joku läheinen on vittuuntunut ja kertoo sen myös, silloin on "oikeus" olla ärsyttävä. Mutta outojen ihmisten yleinen vittumaisuus.. AARGH!
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Käkä »

Mikä kerpele siinä on, kun saat sanoo miljoooona kertaa esim tolle juniorille 5,5v, että älä tee noin, kun kohta sattuu/hajoaa/häviää tms.

Senkun kerkee sanoo, niin byääähhh, isi mua sattu/multa hajos- voitko korjata/ nyt se hävis jne.

Aina vaan sama juttu, päivästä toiseen.

Taida ihan kaikki huoneet olla silläkään lämpimänä, vissiin isäänsä tullu :(
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ei pitäis jättää yhtä yötä väliin... Tulee alkuviikosta taas äitiä ikävä. Miks nukuttaa aina sillon kun ei ehtis nukkua, ja ei nukuta sillon kun oikeesti pitäis saada nukkua. Tervetuloa työviikko!
Nerot hallitsevat kaaoksen
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Sovitaan vaikka, että tässä luki alun alkaenkin siivoaminen.

(Poistin alkuperäisen tekstin.)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Ei tule uni..
Huomenna tulityökurssille silmät ristissä sitten, päätin etten menen ollenkaan nukkumaan! Kapinoin! :twisted:
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
luukkomi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

^Se on lepposa kurssi, muistat vaan ne kaks sammutinta tai PPPP (PaineistettuPikaPaloPosti) :lol:
Born to raise hell!!
Lukittu