Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

joey kirjoitti:Mua on alusta saakka nyppinyt tuo mukaperushymy-hymiö, siis : + ) eli :) Ruma kun mikä, eikä oikein kuvaa mitään tunnetilaa.
Sama juttu. Miksei ole yhtään sellaista normaalia, ystävällisesti hymyilevää naamaa, tuo mukatavallinen näyttää jotenkin vähän "onnelliselta" aka jälkeenjääneeltä.
Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, niin juu, ei niitä ole pakko käyttää, enkä ennen käyttänytkään, enkä edes osallistunut gallupeihin ja vapaaseen keskusteluun mutta menin sitten mukana kun muutkin. :oops:
U2
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja U2 »

Raid kirjoitti: ..En nyt tieda tarkalleen mita tarkoitat? Mutta protokolla toimii seuraavasti:

Kirjoittaja hakee rekisteroinnilla paasya palstalle. Yllapito aktivoi hyvaksytyt kirjoittajat normaalisti seuraavan 72 tunnin aikana. Mikali rekisterointia ei hyvaksyta se voi johtua seuraavista seikoista.

1. Spam hakemus = Yllapito katsoo hakemuksen jattajan olevan ei luonnollinen henkilo.
2. Nimimerkki = Nimimerkin kieliasu on ei sopiva (esim. "Perse")
3. Vanha tekija = Uudelleen yrittava jo karkoituksen saannut tekija.
4. Multinikit = samalla kayttajalla on jo kaytossa nimimerkki.

...Kayttajia on poistettu myos heidan omasta pyynnostansa. Samaten joillekin on hyvaksytty nimimerkin vaihtaminen uuteen, mutta vain painavista syista. Nama kaikki on yllapito kasitellyt erikseen eika ole niista tiedottanut.
...
RAID
Sattumalta huomasin keskustelun siitä, että nolla viestiä jättäneet nimimerkit pitäisi poistaa. Totesin, että on vain muutamia heinäkuun alkua ennen rekisteröityneitä 0-kerholaisia. Tarkistin erään muistamani, eikä häntä enää ollut listalla.

Näin menin nopeisiin johtopäätöksiin, että 0-kirjoittajia olisi ryhdytty karsimaan yleisön pyynnöstä. Nyt huomaan, että itsekin voi pyytää nikin poistettavaksi, jos haluaa lopettaa, tai vaihdettavaksi, jos on painavat syyt. Kritiikki on ehkä iskenyt alkupään varaajiin. Siitä kato.

Kiitos vastauksesta.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Katsa kirjoitti:
joey kirjoitti:Mua on alusta saakka nyppinyt tuo mukaperushymy-hymiö, siis : + ) eli :) Ruma kun mikä, eikä oikein kuvaa mitään tunnetilaa.
Sama juttu. Miksei ole yhtään sellaista normaalia, ystävällisesti hymyilevää naamaa, tuo mukatavallinen näyttää jotenkin vähän "onnelliselta" aka jälkeenjääneeltä.
Mäkin allekirjotan tän. Ja oon kova hymyilemään enkä aina haluais näyttää dorkalta jos hymyilen :roll:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Juuri nyt ärsyttää kovasti se, että jotkut käyttäjät vahingossa tai tahallaan ymmärtää kysymyksen tai vaikkapa spekulaation IHAN VÄÄRIN ja kääntää sen ihan ylösalaisin. :evil:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mua ehkä ihan ihan vähän kirvelee Ajankohtaista - Juuri nyt -palstan "pastan säännöt" :roll: Se kun pomppasi etusivulla silmiin kun uusia aiheita oli listattu, enkä saa sitä irti silmistäni :D Anteeksi nipotus :oops: Raid...? :)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Etusivulla on kolmisen viikkoa ollut artikkeli "Tappo ja tapon yritys Kajaanissa 1994". Henkirikokset kotimaa -osastossa juttu on vielä etusivulla. Artikkelissa mainitaan mm. tekijän nimi. Tänään samalla osastolla kysellään tietääkö kukaan onko ao. henkilöstä ollut juttua.

Sama nimimerkki vastaa kysy ihan mitä tahansa seuraavalta ketjussa, että "vitustako minä tiedän". Outoa, mutta ei mitenkään yllättävää, että minfon haku toiminnon ja googlen käyttö on vielä hakusessa...

Kuten jo aiemmin lautamiehissä joistakin kirjoittajista totesin, niin "En minä mitään mistään ymmärrä, mutta sanonpa nyt senkin täällä kaikille tiedoksi" on tietysti rehellinen toteamus, mutta ehkä senkin ajan olisi voinut käyttää edes jonkinlaisen tiedonmurun hankkimiseen!

No, ehkä tästä tulee taas paskaa niskaan koska kaikkien kukkien pitäisi antaa kukkia...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Kirjoitusten taso minfossa ailahtelee tosiaan paljon, mutta tohtori odottaa vaan joiltakin aivan liikaa. Kaikki eivät selvästi kykyne aivokapasiteettiin liittyvistä syistä parempaan.
Kalle-Ville
Adrian Monk

Off Topic -paskanjauhaminen

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Minua ärsyttää täällä minfossa erityisesti ne muutamat idiootit, jotka eivät kykene - ilmeisesti aivokapasiteettinsa vajavaisuudesta johtuen - kirjoittamaan otsikkona olevasta aiheesta, vaan kerta toisensa jälkeen ryhtyvät jopa samassakin keskustelussa älyllistä vajavaisuuttaan osoittaen aina uudestaan Off Topic -paskanjauhamiseen.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Minua ärsyttää jatkuva itkeminen.
- Milloin on maa jäässä, milloin kärsä kipeä".
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Minua ärsyttää jatkuva itkeminen.
- Milloin on maa jäässä, milloin kärsä kipeä".
Word. Ylipäätänsä muutekin elämässä moinen ärsyttää. Nössöt!
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Katsa kirjoitti:
:lol:
Mä en sitten ole jälkeenjäänyt, vaikka hymyilenkin :wink:
On nuo muutamat hymiöt ärsyttänyt itseäkin. Tai voiko sanoa ärsyttävyt, ei ainakaan riemastuttanut millään tapaa.
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Ei nyt pelkästään täällä, vaan myös yleisesti.. Mua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa parempia, kun muut ja vielä todistelee sitä. Jos oikeesti on loistava persoona, ei sitä itse tarvitse mainostaa, sen ihmiset huomaa muutenkin.

Mutta mikäpäs tässä, pitää vaan pysyä itseä oikeasti kiinnostavissa aiheissa, eikä esim. eksyä lukemaan lautamiehiin :)
Viimeksi muokannut Maxwell Smart, Su Maalis 09, 2008 4:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Maxwell Smart kirjoitti:Ei nyt pelkästään täällä, vaan myös yleisesti.. Mua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa parempia, kun muut ja vielä todistelee sitä. Jos oikeesti on loistava persoona, ei sitä itse tarvitse mainostaa, sen ihmiset huomaa muutenkin.

Mutta mikäpäs tässä, pitää vaan pysyä itseä oikeasti kiinnostavissa aiheissa, eikä esim. eksyä lukemaan tuonne lautamiehiin :)
Tästä tuli mieleen, että itseäni taasen huvittaa ihmiset, jotka ottaa ne väitteet tosissaan ja kuvittelee tämän ihmisen oikeasti ajattelevan näin.

Mutta ei kai siinä.

Just eilen juttelin erään toisen minfolaisen kanssa tästä asiasta, että miten tällä foorumilla väki on niin olevinaan jotenkin... En tiedä. Syyttäjämäistä. Asiat nähdään usein täysin mustavalkoisesti, harmaata aluetta ei ole olemassakaan.

Ja sitten ärsyttää sekin, kun päivitellään että "en olis uskonut että Suomessa..." tai "jättipä sanattomaksi!" tai "miten sairaita ihmiset voi olla!"

Ja ei muuta. Kommenttimäärän kasvattamiseksi minä tuollaista sanoisin, enkä kommentoimiseksi. Jos asiasta ei ole mitään kehittävää sanottavaa tai ajatuksia muuta kuin että ootte sanattomia (mitä ette selkeästikään ole, kun kirjoitus luistaa niiden sanojen verran), niin olkaa mieluummin vaikka hiljaakin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Täällä Minfossa porukka on minusta erilaista kuin muilla palstoilla. Täällä on keskimäärin fiksumpaa sakkia joten asioista viitsii väitelläkin jossain määrin. Aika jännä ilmiö näin, että murhista kiinnostuneet ovat aika hyvin perillä asioista yleensäkin ja osaavat perustella ihan uskottavasti omia näkemyksiään. Tämä vain oma kirjoituksista muodostunut käsitykseni.

Niin mikäkö ärsyttää, no se, että me ei olla yhtä mieltä siitä, että Minfo on tavallista fiksumpi palsta :P
Nothing is quite what it seems
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

VoDKa kirjoitti:
Maxwell Smart kirjoitti:Ei nyt pelkästään täällä, vaan myös yleisesti.. Mua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa parempia, kun muut ja vielä todistelee sitä. Jos oikeesti on loistava persoona, ei sitä itse tarvitse mainostaa, sen ihmiset huomaa muutenkin.
Tästä tuli mieleen, että itseäni taasen huvittaa ihmiset, jotka ottaa ne väitteet tosissaan ja kuvittelee tämän ihmisen oikeasti ajattelevan näin.

Mutta ei kai siinä.
Huvituhan rauhassa.

Ehkä sitten tuhannen viestin päästä alkaa tuntemaan ihmisten kirjoitustyylejä, et tietää mikä on huumoria ja mikä ei.
Mutta itsetarkoitus täällä ololleni on se, että täällä on kiinnostavia aiheita. Aika vtun sama loppupeleissä millainen apina niitä suoltaa.
Lukittu