Maxwell Smart kirjoitti:Ei nyt pelkästään täällä, vaan myös yleisesti.. Mua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa parempia, kun muut ja vielä todistelee sitä. Jos oikeesti on loistava persoona, ei sitä itse tarvitse mainostaa, sen ihmiset huomaa muutenkin.
Mutta mikäpäs tässä, pitää vaan pysyä itseä oikeasti kiinnostavissa aiheissa, eikä esim. eksyä lukemaan tuonne lautamiehiin

Tästä tuli mieleen, että itseäni taasen huvittaa ihmiset, jotka ottaa ne väitteet tosissaan ja kuvittelee tämän ihmisen oikeasti ajattelevan näin.
Mutta ei kai siinä.
Just eilen juttelin erään toisen minfolaisen kanssa tästä asiasta, että miten tällä foorumilla väki on niin olevinaan jotenkin... En tiedä. Syyttäjämäistä. Asiat nähdään usein täysin mustavalkoisesti, harmaata aluetta ei ole olemassakaan.
Ja sitten ärsyttää sekin, kun päivitellään että "en olis uskonut että Suomessa..." tai "jättipä sanattomaksi!" tai "miten sairaita ihmiset voi olla!"
Ja ei muuta. Kommenttimäärän kasvattamiseksi minä tuollaista sanoisin, enkä kommentoimiseksi. Jos asiasta ei ole mitään kehittävää sanottavaa tai ajatuksia muuta kuin että ootte sanattomia (mitä ette selkeästikään ole, kun kirjoitus luistaa niiden sanojen verran), niin olkaa mieluummin vaikka hiljaakin.