Entäs jos Nisse olisi tunnustanut....

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti: Olen pitkään miettinyt mikä tätä "omalla elämällään" elvistelijällä on oikein vialla.

Palo pyysi minua pariinkin otteeseen "tulemaan" julkisuuteen, mutta kieltäydyin ehdottomasti.

Itse sain tietää asiasta keskusteltuani Palon kanssa ja luettuani kirjan ennen sen painoon menoa.
Urho, Urho, voi sinua Urho...
Sinä olet itse tyhmä, mutta ethän sinä tietenkään sitä itse huomaa, koska muutenhan sinä et olisikaan tyhmä.
Kaiken lisäksi sinä olet valehtelija, joka nyt "elvistelee" kaveeranneensa emeritusrikostutkija Jorma Palon kanssa... hoh-hoijakkaa, ikään kuin se nyt sinulle jonkinlaista ansiotonta arvonnousua antaisi, että sinut liitettäisiin sairautensa vuoksi elämänsä viimevuosiksi raiteiltaan suistuneeseen "rikostutkijaan"... :lol:
Urho: sinä teit aivan turhaa työtä ryntäilemällä Hans Assmanin haamun perässä pitkin Eurooppaa. Tällä ei ole mitään tekemistä Bodomin kolmoismurhien kanssa, ja se oli tiedossa jo ennen sinun töytäilyäsi.

Typeryytesi tiivistyi jo jokin viesti taaksepäin, se meni jokseenkin näin:

Urho:
"Jos asianajaja kertoo julkisesti kuinka hän uskoi päämiehensä syyttömyyteen, ja kuinka hän oppi pitämään tästä ihmisenä ja kuinka paheksuu niitä, jotka vielä pohdiskelevat syyllisyyskysymystä, niin mitä pohjaa on lähteäepäilemään?

Kaikki tuntemani Nils Gustafssonin tavanneet henkilöt ovat toistaneet samaa kuin ne ensimmäisenä keväällä 2004 haastatellut työtoverit, "erittäin miellyttävä ja avulias ihminen". "

:o):

Mutta annetaan nyt vielä erikoistunnustusta rikostutkija Urholle: hän kehuu tuntevansa lukuisia ihmisiä jotka taas tuntevat Gustafssonin!
Hurraa Urho!
Kaiken lisäksi Urho on nähnyt Gustafssonin kävelevän kadulla!
Nämä meriitit tekevät hänestä Gustafssonin sielunelämän erikoistuntijan ja jos Urho sanoo, että Gustafsson on syytön, meillä muilla ei pitäisi olla mitään syytä enää asiaa vatkata... :lol:
Täältä tähän.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kyll oot siekin saatanan tyhmä, Ryppy. Älykäs ei hoe omia juttujaan satoja kertoja.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tänne pitäisi laittaa joku äänestys pystyyn, "Ken onkaan palstan tyhmin" tms. niin saataisiin ratkaisu asiaan, en kyllä Urhoa äänestäisi ainakaan mä.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bombay kirjoitti:Tänne pitäisi laittaa joku äänestys pystyyn, "Ken onkaan palstan tyhmin" tms. niin saataisiin ratkaisu asiaan, en kyllä Urhoa äänestäisi ainakaan mä.
Enkä mäkään.

muokataan, itte olen nähnyt, että urhon jokaiseen lausumaan vittuillaan surutta vastineeksi. Hoh hoijaa, aikuiset ihmiset.:shock: Tää ei oo mikään puolustuspuhe ketään kohtaan, ihmetyttää vaan että hyökätään kenenkään kimppuun. Urho on perustellut aina mun kommentit hyvin, eikä ole takertunut vittuilemalla seikkoihin jotka mun kuvitelmissa on päin honkia. Se, että hänellä on kontakteja muuallekin maailmaan kuin tälle palstalle, olkoon hänen oma asiansa. Itse en lähtis arvostelemaan ketään sen perusteella, ennemminkin kuuntelisin entistä tarkemmin mitä on sanottavaa koska tietoa selvästi on enemmän kuin monella muulla yhteensä. Kunnioittakaa toisten mielipiteitä. Vittuilkaa vaan kun on aihetta, nyt sitä aihetta ei ole näkynyt.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:[Olen pitkään miettinyt mikä tätä "omalla elämällään" elvistelijällä on oikein vialla. Jokin aikaa sitten se tuntui selvältä, mutta ajattelin odottaa vielä hetken. Nyt on kuitenkin aika sanoa asia suoraan: groot on tyhmä. Lähes kaikki kirjoittajan johtopäätökset, koskivat ne sitten tapausta tai muita kirjoittajia, ovat ihan päin honkia. Mitään älylistä ei grootilta tule missään vaiheessa.
.
Jahas. Eikos tuo riko saantoja 6&7? Toki arvostan, etta pystyt arviomaan noin tarkasti sielta kasin mika se IQ on.Kiitos siita.

Muita kirjoittajia? En ole herjannut kuin sinua ja Konstaa, joten ala yleista.

Ja mita tuohon Konstan mainitsemaan toistoon tulee, niin vaitattako te, etta teilla sita toistoa ei ole?Voisin luetella seka Konstan etta sinun "toisto", mutta olkoot.

Kylla sinun nyt itsekin taytyy myontaa, ettta varsinkin tuo asiaajajajuttusi ja kuinka kaikki Gustafssonin tuntevar sanovat niiiiiin ihanaksi todella naurettavaa ja tunteellista roskaa.Joku tervasti sanoi, etta ihana oli Charles Mansonkin(ja talla en viittaa Gustafssonin syyllisyyteen)
Kylla, tiedan, olet jutellut mita todennakoisimmin Leppiniemen kanssa henkilokohtaisesti ja hanen sinulle siina keskutelussa ilmaissut henkilokohtaisen mielipiteensa paamiehensa oikeudellisesta tilasta.

Toisekseen, jos olet huomannut, niin noissa muissa aiheissa kuin Bodomissa en ole sinua herjannut millaan lailla.Bodom on kuuma aihe.

Ja mita tulee taas than "ryppyyn", niin minusta hanella on ollut suuri anti talla palstalla, silla muuten olisin joutunut lukemaan teidan Gustafssonia nuoleskelvia nakokantajanne.
konsta
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti: [Ja mita tulee taas than "ryppyyn", niin minusta hanella on ollut suuri anti talla palstalla, ...
Tämä oli viikon paras. :lol: Suuri "anti" toki, kjäh.
groot
Andy Sipowich NYPD

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti: [Ja mita tulee taas than "ryppyyn", niin minusta hanella on ollut suuri anti talla palstalla, ...
Tämä oli viikon paras. :lol: Suuri "anti" toki, kjäh.
Ala nyt tukehdu nauruusi Konsta, tarvitsemme sinuaa talla palstalla.

Laita tulemaan niita romanttisia ja herkkia kuvauksia. :cry:
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kylla sinun nyt itsekin taytyy myontaa, ettta varsinkin tuo asiaajajajuttusi ja kuinka kaikki Gustafssonin tuntevar sanovat niiiiiin ihanaksi todella naurettavaa ja tunteellista roskaa.Joku tervasti sanoi, etta ihana oli Charles Mansonkin(ja talla en viittaa Gustafssonin syyllisyyteen)
Totesin vain ihan ykskantaan faktan, että Nisseä ovat hänet tavanneet ihmiset kehuneet. Siihen ei liittänyt mitään tunteenomaista. Charles Mansoniin vertaaminen on kaikkea muuta kuin terävää, suorastaan järjetöntä. Charles Mansonia voivat hänen seuraajansa kehua ihan vapaasti, jokainen voi tehdä arvionsa miehestä tämän julkisten esiintymisten perusteella.
Kylla, tiedan, olet jutellut mita todennakoisimmin Leppiniemen kanssa henkilokohtaisesti ja hanen sinulle siina keskutelussa ilmaissut henkilokohtaisen mielipiteensa paamiehensa oikeudellisesta tilasta.
Groot taas ihan pihalla. Naureskelin vain sille, että jotkut, paljolti kai hymiön innottamana, luulevat tietävänsä, että Nissen tietävät syylliseksi kaikki äidistä Nipperin posteljooniin ja appiukkoon. Tuntuu olevan ihan yhdentekevää mitä kukin sanoo, oikea tieto tulee mutu-pohjalta vastoin kaikkea sanottua.

Kyllä, olen keskustellut Leppiniemen kanssa, muttemme ole keskusteluissa sanallakaan sivunneet hänen käsitystään syyllisyydestä.
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho kirjoitti:
Groot taas ihan pihalla. Naureskelin vain sille, että jotkut, paljolti kai hymiön innottamana, luulevat tietävänsä, että Nissen tietävät syylliseksi kaikki äidistä Nipperin posteljooniin ja appiukkoon. Tuntuu olevan ihan yhdentekevää mitä kukin sanoo, oikea tieto tulee mutu-pohjalta vastoin kaikkea sanottua.

Kyllä, olen keskustellut Leppiniemen kanssa, muttemme ole keskusteluissa sanallakaan sivunneet hänen käsitystään syyllisyydestä.
Ala edes viitsi. En ole pihalla. Sen enempaa kuin sina tai kukaan muukaan(mukaanlukien mina) ei tieda mita Bodomilla todellisuudessa tapahtui.Meilla on vain oikeuden tulkinta yli 40 vuoden takaisesta jutusta.Kaikki on avoinna, siihen eivat vaikuta sinun, Leppiniemen tai minun mielipiteeni.Ja Gustafssonin persoonalla - oli han istten mukava tai ihana - ei ole merkitysta vaan silla mika se tilanne siella oli.Ja kun kolme on jo kuollut ja yksi elossa, han voi kertoa sen mita kertoo.

Sinansa on huvittaa,etta te jaksatte vasymatta puolustaa Gustafssonia, mutta ette sanalllakaan anna edes vahaisinta kunnioitusta kolmelle kuolleelle.Se on sinansa surullista ja samalla hyvin saalittavaa.

Urho kirjoitti:Kyllä, olen keskustellut Leppiniemen kanssa, muttemme ole keskusteluissa sanallakaan sivunneet hänen käsitystään syyllisyydestä.
Äläs nyt Urho laskettele ruikulia. Sinä elvistelet keskustelleesi emeritusrikostutkija Jorma Palon kanssa, ja nyt lisäät listaan vaatimattomaan tapaasi myös Leppiniemen... :lol:
Kuvitteletko sinä ressukka tosiaan saavasi moisella valehtelulla jonkinlaista pelonsekaista kunnioitusta itseäsi kohtaan täällä heräämään?
Esiinnyt täällä jonkinlaisena isähahmona ohjaamassa keskustelijoita keskustelemaan "oikein" tästä kolmoismurhasta, ja oikein tarkoittaa tietysti sitä, että kaikki pohtivat otsa rypyssä Assmanin mahdollista osuutta höystettynä kioskimiehellä... hoh-hoijaa... :lol:
"Minä, keskusteltuani Jorman ja Riitan kanssa... niin, tulimme sellaiseen johtopäätökseen, että... jne...".
Sinä olet nähnyt Gustafssonin kävelevän kadulla. Majailet siis nähtävästi samoilla seuduilla, kuin sankarisi. Eikö rohkeutesi riitä käydä "keskustelemassa" myös tämän todennäköisimmän tekijän kanssa?
Käy vaikka kantelemassa Gustulle, että täällä sinä käyt konstan kanssa epätoivoista kamppailua hänen puolestaan, ja voithan tarjoutua hänen puolestaan nostamaan syytteitä täällä kirjoittelevia vastaan - sinullahan on jo henkilökohtaisia ystäviäkin asianajajien joukossa, kuten kehut, ainakin Leppiniemi... :lol:
Mutta kuten kirjoitin joskus aiemmin, pieni varoituksen sana kuitenkin: jos onnistut Gustafssonin juttusille luikertelemaan, niin katso valmiiksi esteetön reitti poispäin, mikäli aiot ottaa Bodomin kolmoismurhan puheeksi, äläkä muutenkaan ihan syleilemään työnny, vaikka mieli kuinka tekisi... :lol: :lol:
Täältä tähän.
konsta
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti:
Sinansa on huvittaa,etta te jaksatte vasymatta puolustaa Gustafssonia, mutta ette sanalllakaan anna edes vahaisinta kunnioitusta kolmelle kuolleelle.Se on sinansa surullista ja samalla hyvin saalittavaa.
Halpa veto. Aloita sinä.
Urho

groot kirjoitti: Sinansa on huvittaa,etta te jaksatte vasymatta puolustaa Gustafssonia, mutta ette sanalllakaan anna edes vahaisinta kunnioitusta kolmelle kuolleelle.Se on sinansa surullista ja samalla hyvin saalittavaa.
Täydellisen absurdi kirjoitus. Tästä ei alemmaksi enää pääse. Sekoitettu asioita, jotka eivät kuulu yhteen ja esitetty väite, joka ei pidä paikkaansa.
Urho

:o) kirjoitti: Äläs nyt Urho laskettele ruikulia. Sinä elvistelet keskustelleesi emeritusrikostutkija Jorma Palon kanssa, ja nyt lisäät listaan vaatimattomaan tapaasi myös Leppiniemen... :lol:
Kuvitteletko sinä ressukka tosiaan saavasi moisella valehtelulla jonkinlaista pelonsekaista kunnioitusta itseäsi kohtaan täällä heräämään?
.
Onko tämän kirjoittaja täysissä sielun voimissaan?
Onko tämä 49 Bodom-todistetta päässään kehitellyt kirjoittaja vielä kaiken päälle niin tyhmä, että kuvittelee minun valehtelevan tästä. Se, että kokee julkisen numeron valitsemisen olevan jotain elvistelyä, kertonee sekin jotain ko. kirjoittajasta. Leppiniemi kertoi julkisuudessa, että kansalaisilta tuli paljon yhetydenottoja.

Urho kirjoitti:
:o) kirjoitti: Äläs nyt Urho laskettele ruikulia. Sinä elvistelet keskustelleesi emeritusrikostutkija Jorma Palon kanssa, ja nyt lisäät listaan vaatimattomaan tapaasi myös Leppiniemen... :lol:
.
niin tyhmä, että kuvittelee minun valehtelevan
Kyllä minä väitän, että sinä valehtelet kaveruudestasi emeritusrikostutkija Jorma Palon kanssa, kuten myös Bodomin kolmoismurhan pohtimisesta Leppiniemen kanssa.
Se on sillä lailla Urho, että jokin raja se sentään pitää olla täällä keskustelussakin. Tänne ei sovi olemattomilla suhteilla elvistelyt, vaan aivan rehellinen keskustelu, perustelluilla mielipiteillä, puolesta tai vastaan Gustu-Nallen syylllisyydestä, tai, jos on jotain esittää, jonkun muun syyllisyydestä.
Sinulla on naurettavan pullea ego, jota koetat vielä pullistaa lisää keksityillä kaveerauksilla, keksityillä suhteillasi.
Esititpä taannoin aivan vakavalla naamalla, että sinulle kertoi (sätti, juorusi) jotkin rikostutkijat ("rikostutkijakaverisi") näistä Bodomin kolmoismurhat ratkaisseistakin milloin minkäkinlaista.
Olet siis pahin mahdollinen keskustelija, keksittyjen juorujen levittelijä ja keksittyjen suhteiden avulla omaa erinomaisuuttasi pönkittävä poloinen, jolla ei ole kyllä ollut oikeastaan mitään annettavaa koko keskustelulle.
:lol: :lol:
Täältä tähän.
Irvikissa
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Aika tiukkaa tekstiä täällä Bodom-osiossa. Välillä vaikuttaa, että aktiivisimmat kirjoittajat tuntevat toisensa livenäkin ja nokittelevat täällä huvikseen. :P
Vastaa Viestiin