Urho, Urho, voi sinua Urho...Urho kirjoitti: Olen pitkään miettinyt mikä tätä "omalla elämällään" elvistelijällä on oikein vialla.
Palo pyysi minua pariinkin otteeseen "tulemaan" julkisuuteen, mutta kieltäydyin ehdottomasti.
Itse sain tietää asiasta keskusteltuani Palon kanssa ja luettuani kirjan ennen sen painoon menoa.
Sinä olet itse tyhmä, mutta ethän sinä tietenkään sitä itse huomaa, koska muutenhan sinä et olisikaan tyhmä.
Kaiken lisäksi sinä olet valehtelija, joka nyt "elvistelee" kaveeranneensa emeritusrikostutkija Jorma Palon kanssa... hoh-hoijakkaa, ikään kuin se nyt sinulle jonkinlaista ansiotonta arvonnousua antaisi, että sinut liitettäisiin sairautensa vuoksi elämänsä viimevuosiksi raiteiltaan suistuneeseen "rikostutkijaan"...
Urho: sinä teit aivan turhaa työtä ryntäilemällä Hans Assmanin haamun perässä pitkin Eurooppaa. Tällä ei ole mitään tekemistä Bodomin kolmoismurhien kanssa, ja se oli tiedossa jo ennen sinun töytäilyäsi.
Typeryytesi tiivistyi jo jokin viesti taaksepäin, se meni jokseenkin näin:
Urho:
"Jos asianajaja kertoo julkisesti kuinka hän uskoi päämiehensä syyttömyyteen, ja kuinka hän oppi pitämään tästä ihmisenä ja kuinka paheksuu niitä, jotka vielä pohdiskelevat syyllisyyskysymystä, niin mitä pohjaa on lähteäepäilemään?
Kaikki tuntemani Nils Gustafssonin tavanneet henkilöt ovat toistaneet samaa kuin ne ensimmäisenä keväällä 2004 haastatellut työtoverit, "erittäin miellyttävä ja avulias ihminen". "
Mutta annetaan nyt vielä erikoistunnustusta rikostutkija Urholle: hän kehuu tuntevansa lukuisia ihmisiä jotka taas tuntevat Gustafssonin!
Hurraa Urho!
Kaiken lisäksi Urho on nähnyt Gustafssonin kävelevän kadulla!
Nämä meriitit tekevät hänestä Gustafssonin sielunelämän erikoistuntijan ja jos Urho sanoo, että Gustafsson on syytön, meillä muilla ei pitäisi olla mitään syytä enää asiaa vatkata...
Täältä tähän.