https://laitonlehti.net/2020/01/14/pira ... kivaltaan/

Ei yllätä. Ei sitten yhtään. Samaa nihlististä paskaa eri paketissa kuin natsit ja isistit.hutkivajournalisti kirjoitti: To Tammi 16, 2020 3:13 pm PIRAATTIPUOLUEEN HALLITUKSEN JÄSEN VILLE HAUTAKANGAS YLLYTTÄÄ HYÖKKÄÄVÄÄN VÄKIVALTAAN
Katselin ja samaa, vaan jostain syystä nämä nyrkillä tapettavat antifasistit on yleensäkin niin pirun kovaa poikaa laumana, mutta paskovat housuunsa just sillä hetkellä kun osuvat 1:1 suhteessa pimeään porttikongiin samaan aikaan. Yksittäin näistä mölyapinoista ei ole yhtikäs mihinkään. Eikä kyllä edes 2:1 kertoimellakaan....on nämä kyllä aika söpöjä tyttöjä.jepulis82 kirjoitti: Su Tammi 19, 2020 11:47 am Ton näkönen jätkä on kyllä hyvin, hyvin hiljaa ulkona ollessaan jos ei ole kymmentä kaveria tukenaan. Siitä vaan väkivaltaa harrastelemaan, voi vaan tulla nenu kipeeksi ittelläkin.![]()
Piraattien puolueohjelma on kyllä Persujen vastaavaa huomattavan järkeämpi. Puolueessa tosin ei sellaisia vahvoja johtajia ja liian vähän ihmisiä muutenkin, tosin eihän Persuillakaan ole kuin yksi valttikortti, Muinaisslaavi Halla-aho.. muut osaavat lähinnä huutaa homoa ja neekeriä kadulla..Smirre kirjoitti: Su Tammi 19, 2020 9:14 am Ainakin vahvistaa ajatusta,ettei tarvitse ko puolueyritelmää äänestää missään vaaleissa.Ennemmin olen "valkoisen" natsismin kannalla,kuin ählämien harrastaman vastaavan,uskonnon varjolla tapahtuvan oman aatteen ja kansan levittämisen eurooppaan.
Tollasilla naamoilla se kannatus vaan jää johonkin promilleen.MohammedMohammed kirjoitti: Su Tammi 19, 2020 3:40 pmPiraattien puolueohjelma on kyllä Persujen vastaavaa huomattavan järkeämpi. Puolueessa tosin ei sellaisia vahvoja johtajia ja liian vähän ihmisiä muutenkin, tosin eihän Persuillakaan ole kuin yksi valttikortti, Muinaisslaavi Halla-aho.. muut osaavat lähinnä huutaa homoa ja neekeriä kadulla..Smirre kirjoitti: Su Tammi 19, 2020 9:14 am Ainakin vahvistaa ajatusta,ettei tarvitse ko puolueyritelmää äänestää missään vaaleissa.Ennemmin olen "valkoisen" natsismin kannalla,kuin ählämien harrastaman vastaavan,uskonnon varjolla tapahtuvan oman aatteen ja kansan levittämisen eurooppaan.

Sun puhetta ei käytetty yhtään mihinkään, mutta sun puheenvuorosi lainattiin omaani asiayhteyden vuoksi aivan asianmukaisella tavalla. Mulle tuo natsisti ja muinaisslaavilaiset Halla-aholaiset on aivan sama asia. Molemmat haluaa ihmisiä leireille. Ja seuraajat seuraa, kun eivät muutakaan osaa. Nurkkakuntalaiset. Pikkusieluiset. Raamatusta ohjeita hakevat.Smirre kirjoitti: Su Tammi 19, 2020 6:57 pm Kuis mun "puhetta" käytettiin persuiluun?En kyllä tietääkseni mitään siihen vihjannut edes.Minulle persut ja natsismi ei ole sama asia.Halla-ahosta kyllä samaa mieltä,ettei persustoilla muuta vahvuutta tunnu (enää) olevan.Olisi ne loikkaritkin sillä samalla loikalla pompsaisseet vaikka usaan veteleen rukousillallisia johtajansa kanssa. Tai i rakkiin valaisemaan demokraattisen päätöksenteon ja isänmaan tärkeyttä.