Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
Lähetetty: Ma Maalis 09, 2026 12:33 pm
Kosti on ihan asia tyyppi!
Suomen johtava rikosaiheinen portaali
https://www.murha.info/rikosfoorumi/
3 kertaa tavanneena voin sanoa, että mukava tyyppi.
Jos oletetaan, että Jassen viestit eivät ole trollausta, niin sanoisin että parempi ettei tule. Voivat toki ollakin trollausta, mutta vähän epäilen. Ja ei varmasti tulekaan, joten turha spekulaatio sikäli. En nyt halua olla mikään auktoriteetti joka päättää kuka on tervetullut, mutta uskon muiden tajuavan mitä tarkoitan. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsella livenä.Bird kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 12:41 pm Toivottavasti Jassu ei kuitenkaan nyt oikeasti ala väsätä mitään kuvaajia itsestään ja Lexistä – kunhan kiusottelin. Mutta tuskinpa. Sen sijaan toivottavaa olis, että hän vielä rohkaistuisi johonkin tapaamiseennekin.![]()
Totta. Ehkäpä sun ja muidenkin olisi hyvä jättää tuo omaan arvoonsa. Jospa vaikka rauhoittuisi ja pääsisi irti tuosta sairaasta saman levyn pyörittämisestä.Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:56 pm Jasse vaikuttaa siltä, että avuntarve alkaa olla jo huutava.
Niin, en osaa sanoa – tiedätte tietenkin mua paremmin tämän koko kuvion. On ehkä vain omaa toiveajatteluani, että voisitte joskus yhdessä vaikka naureskella koko asialle.Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:56 pm Jos oletetaan, että Jassen viestit eivät ole trollausta, niin sanoisin että parempi ettei tule. Voivat toki ollakin trollausta, mutta vähän epäilen. Ja ei varmasti tulekaan, joten turha spekulaatio sikäli. En nyt halua olla mikään auktoriteetti joka päättää kuka on tervetullut, mutta uskon muiden tajuavan mitä tarkoitan. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsella livenä.
Jos tuo olisi trollausta ja hauskaa jonkun syrjäytyneen poikaparan mielestä, niin kivat sille, mutta varmaan anti mihinkään todelliseen keskusteluun on aika olematon.
Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.Bird kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 4:09 pmNiin, en osaa sanoa – tiedätte tietenkin mua paremmin tämän koko kuvion. On ehkä vain omaa toiveajatteluani, että voisitte joskus yhdessä vaikka naureskella koko asialle.Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:56 pm Jos oletetaan, että Jassen viestit eivät ole trollausta, niin sanoisin että parempi ettei tule. Voivat toki ollakin trollausta, mutta vähän epäilen. Ja ei varmasti tulekaan, joten turha spekulaatio sikäli. En nyt halua olla mikään auktoriteetti joka päättää kuka on tervetullut, mutta uskon muiden tajuavan mitä tarkoitan. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsella livenä.
Jos tuo olisi trollausta ja hauskaa jonkun syrjäytyneen poikaparan mielestä, niin kivat sille, mutta varmaan anti mihinkään todelliseen keskusteluun on aika olematon.![]()
Mikä on lasten vihaforum?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 11:36 pm Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
Ylilautaa kutsutaan lasten sammakkofoorumiksi, niin silloin Minfo voinee olla lasten tai aikuisten vihafoorumi.Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:08 amMikä on lasten vihaforum?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 11:36 pm Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).
Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?
Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia .![]()
Ah, joo ylilauta ja nämä muut.Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:12 amYlilautaa kutsutaan lasten sammakkofoorumiksi, niin silloin Minfo voinee olla lasten tai aikuisten vihafoorumi.Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:08 amMikä on lasten vihaforum?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 11:36 pm Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).
Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?
Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia .![]()
Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
Ei ainakaan helposti, vaikka en suoralta kädeltä väitä sen olevan mahdotontakaan. Siinä pitäisi botin päivittää sivua lähes reaaliajassa (jatkuvasti) ja samalla aina tallentaa viimeisimmän tiedon johonkin lokiin. Alkaa olla valtiotason vakoilubottitoimintaa.Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:36 amAh, joo ylilauta ja nämä muut.Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:12 amYlilautaa kutsutaan lasten sammakkofoorumiksi, niin silloin Minfo voinee olla lasten tai aikuisten vihafoorumi.Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:08 am
Mikä on lasten vihaforum?
En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).
Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?
Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia .![]()
Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
En minä sellaiseen osaa vastata.![]()
Mutta voiko sellainen olla enää mahdotontakaan.. voisi kuvitella, että joku osaaja sellaisen koodinpätkän osaisi tehdä ja/tai nythän ehkä tekoälyäkin voisi jo mahdollisesti pyytää apuun?
En tiedä, kunhan spekuloin.
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:12 am Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 5:59 am Ehkä siitä sitten voi kertoa lastenlapsille kiikkustuolissa:
"isoisällä meni hiukan tunteisiin, niin isoisä koodasi vakoilubotin anonyymin murha-aiheisen lasten vihafoorumin viitekehyksessä!"![]()
Ai niin, Ripulisoturihan on lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona! No, tietääpähän joka tapauksessa vastauksen.Korpisoturi kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 1:18 pm Oletko muuten koskaan miettinyt, että kaikki eivät kuulu kirkkoon tai usko Jumalaan? Onko ateistinkin pakko ylipäänsä viettää joulua?