Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Oulun_Kungas kirjoitti: La Kesä 13, 2026 12:44 am
JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 12, 2026 9:42 pm Olen käytännössä täysin varma, että "Ross Sullivan" on lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona. "Kosti" on tunnustautunut niin pakko-oireiseksi, ettei pysty edes kengännauhojaan sitomaan, ja "Ross Sullivan" jankuttaa äärimmäisen pakkomielteisesti tietyin väliajoin samat vajaaälyiset "argumenttinsa" eri keskusteluissa. Bodom-alueelta voi käydä katsomassa hyviä esimerkkejä. Traumaperäisiin mielenhäiriöihin liittyy usein keskimääräistä selvästi pienempi hippokampuksen ja/tai mantelitumakkeen koko, mikä osaltaan saa aikaan pakko-oireet ml. idioottimainen jankuttaminen.

Laitetaanpa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen naama näkyville taas, jotta kaikki näkevät, minkä näköisestä päästä vajaaälyiset ja mielisairaat kirjoitukset ovat peräisin:

Kuva
Sitten se itsensä korostaminen ja miljonäärin leikkiminen vielä lisäksi :lol: Ei ole tonnia varaa Kostilla laittaa eikun Rossilla Hesylle, vaikka lupaili kovasti.. :mrgreen:
Päinvastoin! Olen kyllä laittamassa Hesylle tonnin tämän vuoden puolella muiden lahjoistusten yhteydessä ja samalla oletettavasti poistat JanitaSlim-multinikkisi.

Haastaisiin muuten Lima-Jani sinutkin hyväntekeväisyyteen, mutta en et sinä kuitenkaan siihen lähde mukaan.

Ja mitä Kosti-keskusteluun tulee, niin todellakin olen Kosti. Olen luonut kapitalistin (RS) ja kommunistin (Kosti) sekoittaakseni suomalaista yhteiskuntarauhaa Iranin valtion rahoittaman kampanjan ohessa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin