Sivu 1/2

Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am
Kirjoittaja Svimba
Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2026 7:10 pm
Kirjoittaja Stonedar
Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
En.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2026 9:25 pm
Kirjoittaja rikkalapio
Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päällä :lol:

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2026 5:40 pm
Kirjoittaja Tontta82
rikkalapio kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:25 pm
Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päällä :lol:
itsekin törmäsin tähän Ruusutossuun!. mitä olen käsittänyt niin paennut suomesta poliiseja ja oli kanadassa ja jenkeissä kodittomana mutta karkotettiin sieltä. nyt vissiin kodittomana lymyilee väli vai etelä-amerikassa kodittomana...lol aikamaoinen tapaus

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm
Kirjoittaja Kumisilmä
pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ke Maalis 11, 2026 9:03 pm
Kirjoittaja WalkingDisaster
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ke Maalis 11, 2026 9:43 pm
Kirjoittaja Bird
WalkingDisaster kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 9:03 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.
Täälläkin samoin ajatteleva!
Ei yksityishenkilöiden tiedot ja asiat tänne kuulu. Ei todellakaan, vaikka päihderiippuvaisia tm. olisivatkin.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: To Maalis 12, 2026 7:24 am
Kirjoittaja Svimba
Itehän ne on ittensä ja videonsa laittaneet nettiin, koko maailman nähtäväxi!
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: To Maalis 12, 2026 7:59 am
Kirjoittaja Ross Sullivan
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: La Maalis 21, 2026 11:29 pm
Kirjoittaja NeroKatti
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Su Maalis 22, 2026 4:25 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Su Maalis 22, 2026 7:59 pm
Kirjoittaja NeroKatti
Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 4:25 pm
NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am

Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?
**
En väittänyt, että sinä olet mollannut.Lainaus oli harhaanjohtava. Yritin kompata että olen sun kanssa samaa mieltä siitä ettei aloittajan tulisi mollata mollaamisen ilosta ketään.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2026 9:50 pm
Kirjoittaja Amandalooni
Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2026 9:51 pm
Kirjoittaja Amandalooni
Amandalooni kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 9:50 pm Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Unohdin lisätä listaan Sami Salmensuun.

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Lähetetty: Ti Maalis 24, 2026 11:19 pm
Kirjoittaja NeroKatti
Onhan niitä kaiken maailman rappio tiktokkaajiakin. Tuntuu muuten, että suurin osa niistä on jostakin Oulun suunnalta kotoisin. Ilmeisesti aika masentava paikka asua :D