Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10826
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti: La Elo 12, 2023 10:43 am No ei täällä normikiusaamista kummenpaa ole tapahtunut. Uhkailtu, valehtelijakai epäilty ja nimitelty.
Uusi kirjoittaja ilmeisen tietämätön vasikointi mahdollisuudesta ja henkilöön menevän nimittelyn rangaistavuudesta.

Bassetiinin viestit kun lukee, niin hän on yrittänyt osin käydä vuoropuhelua ja vastata viestien tuulesta temmattuihin väitteisiin, osin kertoa tietojaan.
No luetaanpas nyt niitä bassetinin viestejä, otetaan muutamia poimintoja niiden vuoropuhelun tasosta..

Ensimmäisen viestin alku:
Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 8:24 am Tän takia mä just muutin suomesta pois kun se on täynnä tollasia psykopaatteja jotka tänne kirjoittelee.
Vittu te olette tyhmiä. Saispa oikeasti nähdä ihan naaman ja tutkia mikroeleitä ja miltä noin typerän idiootin kasvojen liikkeet ja ilmeet oikeasti näyttää. Harmi ettei kenelläkään ole oikea identiteetti esillä kuten minulla aika on.
Ja jatkuu...
Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 8:38 am Tiedoksi myös psykopaateille:
Jos sanon että Ida on ollut suunnistaja ja treenasi yhä niihin kisoihin ja osallistuu turnaukseen niin mistä siitä vääntää että Iida väitetään mestariksi?
Suomi on täynnä just teidänlaisia kusipäitä jotka kääntää ja vääntää tekaistuja ja valheellisia aasinsiltoja asioita sotkemalla - ja tarjoaa sitä omaa oksennusta sitten eteenpäin muille sen toisen sanomana :) Voiko ällöttävämpää tapaa kommunikoida oikeasti olla. Kunnon sosiopaatin mielenmaisema suoraan sanottuna.
Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 8:56 am Kuinka sairaita voi suomalaiset perseenreiät siellä olla?
Iida on 44 vuotta joutunut kestämään teidänlaisia psykopaatteja ja järkyttävän vahva ihminen ja nainen.
Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 10:26 am Suomesta löytyy aina joku psykopaatti joka ei liity asiaan millään tavalla, ei tiedä tilanteesta mitään, ei omaa juuri lainkaan elämänkokemusta ja on vaan kaikilla tasoilla paska
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:20 am Olis kyllä niin ihanaa vaan kunnolla hakata niin moni näistä pelleistä täällä palstalla
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:39 am No en urpo osaa käyttää tätä sun narkkari trolli alustaa niin hyvin että saisin sulle yv n.
Mitä jos vaan jatkat sitä kaman vetämistä ja runkkaamista ja muuta mitätöntä elämääs.
Miks sä haluat että mä ammun sua?
Voin kertoa että sinä et ole mitään.
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:53 am Osaatteko tavata sanan tyhmä
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:02 am Saispa laitettua kuvan tähän mun rahapinoista mut en ehkä viitsi poliisille niitä jakaa teidän trollien takia
Tyhmät taas keksii omaan elämään sopivia syitä.
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:08 am Siis se että joku mongoloidi täällä julistaa suu vaahdossa ettei tajua mitä on tapahtunut.
Samalla lailla kun varmaan koko koulun ajan opettajallekin kaikkien asioiden ymmärtämisen suhteen on huutanut - ei tee minusta epäloogista.

Kaikista näistä trollien vääntämällä väärin muka ymmärretyistä kommenteista näkeen melkein suoraan montako kaljaa ootte paskasissa luukuissanne vetäneet liikaa.
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:40 am Hinttarin tinttari!
Sinä pieni runkkari
Keskitytään Iidaan !
Ja samaan tyyliin jatkuu, annaannan valitellessa että bassetiini on ihan ilman syytä joutunut "kiusatuksi" palstalla... jos henkilön asenne jo heti lähtökohtaisesti on tuon kaltainen kaikkia palstalaisia kohtaan niin en kyllä ihmettelisi yhtään sitä että saa "ilkeitä" kommentteja takaisin :roll:

Sinällään harmi että kirjoitustensa yleinen tyyli on tuollainen, kun hänellä ilmeisesti olisi ihan oikeaa asiaakin kerrottavaksi, kun vaan malttaisi sen aina selkokielellä esittää ilman palstalaisten psykopaateiksi ja tyhmiksi persereiksi kutsumista, tässä enimmäkseen asiallinen viesti joka saattaa sisältää ihan oikeaa tietoa Ibin liikkeistä...
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:26 am Okei

Uutiset Selkokielellä :

Iida Maria Lukander matkusti Espoosta Himangalle 9.6 ja sieltä Haaparantaan.

Haaparannassa Iida lähti omille teilleen ja minä jatkoin yksin matkaa Tanskaan
Tajuatteko?

Joskus ehkä n. 29.6 Iida ilmaantui Tanskaan jossa olin täällä niiden kameroiden alla. Onko vaikea ymmärtää?

Iida oli täällä 6.7 asti ja katosi.

Ja olin mukana kaverini kanssa viemässä Iidaa rekkaparkkiin. Kun sitäkin joku ihmetteli miten on mahdollista että kaverini on vienyt (hän ajoi) ja minä olen nähnyt viimeisenä (Koska olin kyydissä.)
Ja tässä vielä se ensimmäinen versio, jota moni palstalaisista piti melko sekavana sepustuksena:
Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 8:24 am Iida lähti minun kyydissä kotoaan Suomesta Lappiin. Ibi pakkasi kassejaan autooni. Ibin oli alunperin jo ennen lähtöä tarkoitus jatkaa yksin Ranskaan. Ibi jäi kyydistä ensimmäisessä kaupungissa ruotsissa. Ibi jätti puhelimen autoon ja piti silti yhteyttä melkein joka päivä. Ja kirjoitti suunnitelmistaan (jotka on screenshotattu poliisille kaikki.) Eli mediassa siis valehdellaan ettei Iidan liikkeistä tiedettäisiin mitään katoamista edeltävältä ajalta. Tosiasiassa jokainen tunti Iidan tekemisistä on täysin tiedossa ja kerrottu myös Espoon poliisille.

Ibille kyllä kerrottiin ettei hän enää kisoihin ehdi. Ibi tiesi ettei rekalla pääse. Ibi kuitenkin puhui useita päiviä rekoista ja kertoi jopa "käyneensä ihailemassa rekkoja ja melkein jo lennähtäneensä kyytiin". Lopulta sitten paikallinen ystäväni tarjoutui viemään hänet Køge transport center ei siis mihinkään Køgen kylään. Vaan rekkaparkkiin joka oli tupaten täysi. Ajateltiin että kun Iidalla on pakkomielle mennä rekalla niin paras paikka on isoin rekkaparkki jossa kyytien mahdollisuus on maksimaalinen.

No ei ollut hyvä idea enää näin jälkikäteen kun miettii.
Se mikä tuossa nyt eniten ihmetyttää, niin jos Ibi oli alunperinkin menossa Ranskaan johonkin kisoihin, ja tiesi milloin ne kisat ovat, niin miksi hän matkusti bassetiinin kyydillä ensin lapin kautta Ruotsiin ja jäi sinne hengailemaan samalla kun bassetiini jatkoi matkaansa Tanskaan, ja sitten kun Ibi lopulta itsekin saapui Tanskaan, jäi hän sinnekin hengailemaan pyöräillen päivittäin Roskildeen, vaikka olisi ollut jo kiire sinne Ranskaan kisoihin...?
Elizabeth
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 8:40 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

^ ja miksi tarvittiin kuitenkin kaverilta kyyti rekkaparkkiin kun bassetiini kuskannut jo Lappiin ja ajanut Ruotsin kautta Tanskaan eli oletettavasti auto ja ajokortti löytyy?
annaanna

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ihan kelpo palautetta antanut :D
Sellaista myllytystä ollut.
damfin kirjoitti: La Elo 12, 2023 11:56 am [
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:26 am Okei

Uutiset Selkokielellä :

Iida Maria Lukander matkusti Espoosta Himangalle 9.6 ja sieltä Haaparantaan.

Haaparannassa Iida lähti omille teilleen ja minä jatkoin yksin matkaa Tanskaan
Tajuatteko?

Joskus ehkä n. 29.6 Iida ilmaantui Tanskaan jossa olin täällä niiden kameroiden alla. Onko vaikea ymmärtää?

Iida oli täällä 6.7 asti ja katosi.

Ja olin mukana kaverini kanssa viemässä Iidaa rekkaparkkiin. Kun sitäkin joku ihmetteli miten on mahdollista että kaverini on vienyt (hän ajoi) ja minä olen nähnyt viimeisenä (Koska olin kyydissä.)
Se mikä tuossa nyt eniten ihmetyttää, niin jos Ibi oli alunperinkin menossa Ranskaan johonkin kisoihin, ja tiesi milloin ne kisat ovat, niin miksi hän matkusti bassetiinin kyydillä ensin lapin kautta Ruotsiin ja jäi sinne hengailemaan samalla kun bassetiini jatkoi matkaansa Tanskaan, ja sitten kun Ibi lopulta itsekin saapui Tanskaan, jäi hän sinnekin hengailemaan pyöräillen päivittäin Roskildeen, vaikka olisi ollut jo kiire sinne Ranskaan kisoihin...?
[/quote]

Hohhoijaa!

Kun Tanska ei ole Ranskassa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10826
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:34 pm Hohhoijaa!

Kun Tanska ei ole Ranskassa.
No shit sherlock... entä kummasta on lyhempi ja suorempi reitti Ranskaan, Tanskasta vai Ruotsista?
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Ibi kokoajan tasapainoili menojen välillä ja pohti minne lähtee ja ehtii.

Iida halusi myös Ranskaan ei pelkästään noihin kisoihin vaan muutenkin.

Ja Iidalle aika ei merkitse mitään.

Ja yhteen trolliväitteeseen tekee mieli vastata.

Äsken joku väitti että olen haukkunut kaikki palstalaiset psykopaatiksi ja perseenreijiksi. Tämä ei pidä paikkaansa eikä kukaan voi aasinsiltamääritellä että olisin tarkoittanut muita kommentoijia kuin valehtelevia trolleja. Jos tunnisti tästä itsensä ja epäilee omaa mielenterveyttä tai persoonaa psykopaattiseksi sille en ikäänkuin voi mitään.

Mulle on ihan turha heittää jotain vääristelyä mun omista sanomisista ja kuvitella että otan vastuun jonkun toisen vähä älyisyyden lopputuloksista.

Jos olet loukkaantunut ja ottanut itseesi niin nautipa siitä.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Sitten täällä jengi pallottelee onko kertomukset totta ja poliisi vahvisti eilen löytäneensä Iidan tavarat tienposkesta läheltä rajaa.

Ja tutkinta kuulemma siirty jollekin toiselle osastolle maanantaina ja poliisi sanoi ettei voi kertoa mitä löysivät.
poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1122
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

∆∆ Ja miksi ylipäänsä ajaa Ruotsin lapin kautta tanskaan? Eikö laivalla ylitys Tukholmaan olisi ollut kätevämpi ja nopeampi? Ei ole haluttu/pystytty näyttämään henkkareita?
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

On niin monta tapaa esittää asiansa. On asiallinen ja uskottava, ja sitten on tämä Bassetin tapa, josta on enemmän haittaa kadonneen asialle, kun huomio kiinnittyy muihin asioihin. Kyllä tällä palstalla kadonneen henkilön omaiset on saaneet asiallista keskustelua aikaiseksi kadonneesta, käytännön apuakin on annettu, jos on voitu. Peiliin voit Bassetti itsekin katsoa.

Täällä kun ei kenenkään henkilöllisyyksiä tiedetä varmuudella, niin yritä ymmärtää, että usein tapauksesta tietäviin saatetan suhtautua epäillen, eikä se tässä tapauksessa ole ollenkaan ihme. Kyllä kuka vaan voi tulla tänne väittämään ihan mitä vaan, esimerkkinä vaikka Jamin ketju ja porilaisen pedofiilipariskunnan ketjut.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1649
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

poepporoo kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:21 pm ∆∆ Ja miksi ylipäänsä ajaa Ruotsin lapin kautta tanskaan? Eikö laivalla ylitys Tukholmaan olisi ollut kätevämpi ja nopeampi? Ei ole haluttu/pystytty näyttämään henkkareita?

Jospa kuljettajan matkasuunnitelma oli syystä tai toisesta sellainen, että päätti ajaa juuri tuota reittiä. Silloinhan kyytiin vähän kuin liftarina päässeen pitää olla tyytyväinen, että yleensä pääsee etenemään. Ja jos Ibillä oli jokin intressi saada pyöriä Tanskassa, niin sitähän emme tiedä. Ranskaan lähtö ilmeisesti ei ole ihan mennyt nappiin. Todennäköisesti selviää sekin, mitä on tapahtunut ja miksi tavarat ovat rajalle jääneet.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Lehdessä lukee:

Tanskan poliisin viestinnästä kerrotaan, että Suomen poliisi on ollut kadonneesta suomalaisnaisesta yhteydessä Tanskan viranomaisiin. Katoamistapaus tuli paikallispoliisin tietoon viime yönä Tanskan poliisin Schengen-yhteistyötä tekevän yksikön kautta.

”Selvitämme tapausta. Emme voi kommentoida enempää juuri nyt.

Minä satuin olla toisssyönä yhteydessä nimenomaan Tanskan poliisin viestintään ja minä vaadin asiassa toimenpiteitä. Hassusti ajoittunut täysin samaan aikaan suomen poliisin kanssa.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1649
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 2:14 pm Lehdessä lukee:

Tanskan poliisin viestinnästä kerrotaan, että Suomen poliisi on ollut kadonneesta suomalaisnaisesta yhteydessä Tanskan viranomaisiin. Katoamistapaus tuli paikallispoliisin tietoon viime yönä Tanskan poliisin Schengen-yhteistyötä tekevän yksikön kautta.

”Selvitämme tapausta. Emme voi kommentoida enempää juuri nyt.

Minä satuin olla toisssyönä yhteydessä nimenomaan Tanskan poliisin viestintään ja minä vaadin asiassa toimenpiteitä. Hassusti ajoittunut täysin samaan aikaan suomen poliisin kanssa.
Suomen poliisi on multitaskannut itsensä ja liittynyt sinuun? Jos kuun lopussa kilahtaa palkka pankkitilille, olet poliisissa töissä.

No, Tanskan poliisi on varmaan luullut sen yhteydenoton tulleen Suomen poliisilta.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 992
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Jos tavarat/tavaroita on oikeasti löytynyt jostain tienposkesta niin aika varmasti on jotain ikävämpää sattunut.

Onko se sitten Tanskan poliisi joka ottaa päävastuun tutkinnassa jos nyt pystyvät selvittämään onko Iida ollenkaan edennyt Saksan puolelle?
Viimeksi muokannut Zorro7, La Elo 12, 2023 3:59 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

No voin ihan näin kertoa että Espoon poliisin tutkija on erittäin asiallinen ja pätevä. Meillä on erittäin toimiva kommunikaatio. Välitin juuri Espoon poliisille Tanskan poliisin numeron ja tiedon tutkinnan siirtymisestä toiselle osastolle. Ei ole mitään valittamista hänen toiminnassaan. Vilpittömästi vaikuttaa parhaansa tekevän.

Vääristynyt tiedotushan ei ole jutun tutkijan syytä.

Oikeasti kaikki tieto liikku KRP n viestivälityksen kautta, josta syystä alunperinkin tein sinne asiasta ensimmäisenä ilmoituksen asian kv. luonteen huomioiden.

Eli vaikken tutkintaan osallistu enkä mitään poliisia leiki niin kv. tehtävät ja viestintä on mulle arkipäiväistä työtä. Suomalaista poliisia sellainen saattaa jopa jännittää ennen alkuun pääsyä. Tämäkin on nähty. Minulla on kyllä sähköposteja Helsingin talousrikosten poliisitutkinnan osastolta joissa pyydetään minua itseäni suorittamaan kv. tutkintaa ja tilaamaan tietoja mm Maltan poliisilta.

Enkä oikein nää yhteyttä tässä - en antaisia uusia tai kaikkia tietoja poliisille - koska joku hörhyli täällä ei niitä usko.

On tosi erikoista miten se että päätän yksittäistapauksessa olla ilkeä tai asiaton, saa jonkun luulemaan juuri sen olevan kaikkea kommunikaatiotani eniten kuvaavaa.

Tai kuinka empatiakyvytön täytyy olla jos ei osaa suhteuttaa tämän tilanteen henkistä kuormitusta ja noiden ilkeiden kommenttien yhteyttä mun vastakommentteihin näille trolleille.

Että ikäänkuin esitetään että ihan tyhjästä kimpaannuin.

Tätä Helsingin poliisi tekee myös. Vetää turpaan ja haukkuu hintiksi ja sitten valehtelee ettei mitään tapahtunut ja esittää että lääkärien heidän toiminnasta aiheutuneeksi diagnosoima sairauteni ja sen oireet eivät muka johtuisi heistä. Ja nostellaan feikkisyytteitä mun sairauden oireista :)

Tämä on silti Helsingin Poliisin erikoisuus (1,6 rikosta päivässä) ja muita poliisilaitoksia kohtelen erilailla. Jokaista siten kuin he minua.

En tiedä Espoon poliisin luvuista. Tosin pakko sanoa että löytyy naputettavaa muutamista caseista joissa he mukana muttei pienistä epäkohdista vielä kaunaa synny - varsinkaan ennenaikaisesti em. prosessien ollessa yhä esim VKSV n käsittelyssä.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Kaikilla peruspulliaisilla on automaattisesti oikeudellisesti arvioituina uskottavuusongelma, ihan vaan oikeudenkäyntikaarien ja prosessien takia - minkä tahansa asian esittämisessä.

En ole valmistunut vielä ja en osaa nähdä sitä kauhean isona häpeänä etten omaa valmistuneelta odotettavia taitoja.

Jotkut 40 vuotta asianajajina työskennelleet ystäväni muuten kyseenalaistavat melkein kaiken mitä oikiksen proffat sanoo.
Juridiikassa ei ole mitään valmista yhtä tiettyä tasoa.

Mallikkolle tämä sallittakoonkin.

Sen sijaan. Kun ammattisyyttäjä (olkoonkin vasta auskultoimassa) tai VKSV tai pidemmän uran tehnyt poliisi alkaa toimimaan tavalla joka on oikeuskäytännön vastainen ja epäuskottava, on minusta ongelma jo ihan toinen.

Suomessa ei silti käytännössä vedetä mitään vastuurajaa tähän. Syyttäjä voi oksentaa oikeudessa ihan mitä tahansa soopaa tai jättää törkeitä rikoksia tutkimatta yksinomaan vastaajan törkeiden valheiden takia. Perustuen siis olettamaan että "Kyllä tekijä tunnustaisi tekonsa jos olisi syyllinen" menettelyllä kun kyseessä on viranomaisen tekemä virhe tai rikos.
annaanna

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Lähtöpisteen vaikutus kuljetun matkan pituuteen eli miks pitää ajatella lukemaansa, häh?
damfin kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:45 pm
annaanna kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:34 pm Hohhoijaa!

Kun Tanska ei ole Ranskassa.
No shit sherlock... entä kummasta on lyhempi ja suorempi reitti Ranskaan, Tanskasta vai Ruotsista?
poepporoo kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:21 pm ∆∆ Ja miksi ylipäänsä ajaa Ruotsin lapin kautta tanskaan? Eikö laivalla ylitys Tukholmaan olisi ollut kätevämpi ja nopeampi? Ei ole haluttu/pystytty näyttämään henkkareita?
Calamity Jane kirjoitti: Ke Elo 09, 2023 4:36 pm Taka vuosina Ibi ainakin majaili Kajaanissa. Oli suhteessa naisen kanssa. Tainnut päättyä eroon tämä juttu.

Ei todellakaan ole viisasta liftata rekka-autoihin tai muutenkaan. Niitten ikävä historia tunnetaan. Ibi taisi olla vähän liiankin rohkea.

Mitä ihmettä kukaan kantaa , kaikenmaailman mailoja matkassaan?? Onko hän kokennut sen jotenkin turvaksi, että mailalaukulla ukkoa päin jos vakavaksi menee??Muutakaan selitystä en tälle keksi.

Mitä työtä hän tekee elääkseen??

Jospa kuitenkin löytyisi elossa.
______________________

Ei tainut Ibi Ranskaan päästä :cry:

Erinomaista et olet kykenevä kontaktoimaan Tanskan poliisin kanssa, uskon sen vauhdittaneen asioita.
Erinomaista palautetta annoit myös minfossa.

Ehkä siirtyy rikosasioden puolelle ensi viikosta tapaus. Uudestaan pitää kaikki selvittää ja selittää, mahdollisesti.

Noita löytötavaroita jo aiemmin mietin, mutten olettanut niistä löytyvän henkilötietoja tunnistamiseksi asti.
Että taitaa poliisin hallussa olla kaikki mitä matkassa oli.
Vastaa Viestiin