Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonien käyttämät sukkanuket tunnistaa myös siitä, että keskustelu näiden kanssa kiertää kehää 1-12 kuukauden sykleissä, jolloin näille aina pitäisi postata jokin aiemmin esitetty lähde. Tämähän johtuu siitä, että DID-potilaiden tyypillisesti sairastamiin liitännäishäiriöihin liittyy hippokampuksen ja mantelitumakkeen pienempää kokoa, mikä taas liittyy muistiongelmiin.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

JasseHames kirjoitti: Ma Joulu 01, 2025 11:48 am "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonien käyttämät sukkanuket tunnistaa myös siitä, että keskustelu näiden kanssa kiertää kehää 1-12 kuukauden sykleissä, jolloin näille aina pitäisi postata jokin aiemmin esitetty lähde. Tämähän johtuu siitä, että DID-potilaiden tyypillisesti sairastamiin liitännäishäiriöihin liittyy hippokampuksen ja mantelitumakkeen pienempää kokoa, mikä taas liittyy muistiongelmiin.
Näin on!

Muuten, ihan näin off-topic: mitä olet itse mieltä itsestäsi tai omista viesteistäsi? Miten arvioisit niitä ns. ei-sukkanukkejen seurassa?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Ma Joulu 01, 2025 11:02 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Joulu 01, 2025 11:48 am "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonien käyttämät sukkanuket tunnistaa myös siitä, että keskustelu näiden kanssa kiertää kehää 1-12 kuukauden sykleissä, jolloin näille aina pitäisi postata jokin aiemmin esitetty lähde. Tämähän johtuu siitä, että DID-potilaiden tyypillisesti sairastamiin liitännäishäiriöihin liittyy hippokampuksen ja mantelitumakkeen pienempää kokoa, mikä taas liittyy muistiongelmiin.
Näin on!

Muuten, ihan näin off-topic: mitä olet itse mieltä itsestäsi tai omista viesteistäsi? Miten arvioisit niitä ns. ei-sukkanukkejen seurassa?
Joko olet keksinyt, mitkä kaikki nimimerkit ovat "Kostin" sukkanukkeja/sivupersoonia?
Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:45 pm Kiitos samoin Kosti! Ja kun tulit vielä vähän pidemmän matkan päästä. Mietin just, etten juuri nyt edes tajunnut, kerroinko sulle oikean etunimeni kun esittäydyimme. Olin niin hämmentynyt siitä että olitko Kosti, Ross vai mahdollisesti molemmat, vai joku muu. Ja kutsuit mua vaan Kurtuksi. Tosin enhän mäkään nähnyt omaasi kuin vasta henkkareista. :mrgreen:
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: To Joulu 04, 2025 11:56 pm Joko olet keksinyt, mitkä kaikki nimimerkit ovat "Kostin" sukkanukkeja/sivupersoonia?
Et vastannut kysymykseeni.

Ainakin seuraavat:

Perusporilaine
Private Dick
aivoriihi
Kuolemannaakka
Ultra-Violence
Tatti-Petteri
Cadi John
Spiderman83
Wagner

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

^
Mitä ihmettä xd. Q:lla menee taas lujaa.
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: La Joulu 06, 2025 12:23 pm
JasseHames kirjoitti: To Joulu 04, 2025 11:56 pm Joko olet keksinyt, mitkä kaikki nimimerkit ovat "Kostin" sukkanukkeja/sivupersoonia?

Ainakin seuraavat:

Perusporilaine
Private Dick
aivoriihi
Kuolemannaakka
Ultra-Violence
Tatti-Petteri
Cadi John
Spiderman83
Wagner
Okei. Vieläkö muuten olet tätä mieltä:
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Minäpä uskon, että "Kosti", "Korpisoturi" ja "Ross Sullivan" ovat saman vakavasti mielisairaan henkilön nimimerkkejä. Sinusta en ole aivan varma vielä, vaikka jankuttamisen osalta olet aivan yhtä pakkomielteinen kuin "Kosti", joka siis pakkomielteiltään ei pysty sitomaan edes kengännauhojaan. Lisäksi aloituksesi tällä Lautamies-alueella muistuttavat kaikin puolin epäilyttävästi "Korpisoturi"-sukkanuken aloituksia. Itse asiassa ne muistuttavat myös "Ross Sullivanin" aloituksia, joissa lähes kaikissa taitaa olla aiheena pakkomielteisesti nimimerkkini.

Jos olet sama henkilö kuin "Ross Sullivan", niin hieman kiinnostaa tietää, mitä ihmettä sinulle on lapsuudessasi tapahtunut, sillä sinähän on pakkohoidon tarpeessa oleva DID-potilas. Käyttikö poliisipukuun pukeutunut isäsi sinua seksuaalisesti hyväkseen?

Niin kauan kuin epäilen, että olet em. DID-potilas, niin lähtökohtaisesti en vastaa kysymyksiisi.
JasseHames
Perry Mason

"Quorthon", keskusteletko sinä foorumilla omien nimimerkkiesi kanssa?! Tässä vähän kommunikointiasi poistetun nimimerkin kanssa:
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:54 pm
perhokalastaja kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:47 pm Itse istun parasta aikaa Sailor Maryssa ja odotan innolla koska pääsen tapaamaan henkilökohtaisesti palstan pahimmat hörhöt. Tätä päivää olen odottanut ja vakaasti uskon että nyt ei ole kyseessä kusetus vaan aivan oikea typeryksien kohtaaminen.

Tarkentakaa nyt vielä se päivämäärä niin lupaan ja vannon että olen paikalla :lol:
5.10 la klo 15.

Ei saa valitettavasti vaihdettua sitä tuohon ketjun otsikkoon.
Poistatitko itse vai poistiko ylläpito "Georgie Davis" -sukkanukkesi?

Eikö olekin jännä juttu, miten myös raivotautinen sivupersoona "Ross Sullivan" -sivupersoonakin istuskeli Sailor Maryssä:
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:32 pm Nyt siis tilanne on, että olen ainoa osallistuja, vaikka huuto on ollut kovaa

Tarjoan kaljaa/lonkeroa klo 19-21 koodisanalla "sukkanukke". Istun kulmapöydässä ja pöydällä valkoinen iPhone 16 Pro.

Ei tartte olla nivaska-jengiä, vaan tarjous on yleisesti voimassa.
Nyt taitaa olla sillä tavalla, ettei Sailor Maryssa ole istuskellut tähän foorumiin liittyen tosiasiassa kukaan muu kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen (tietenkin kymmenien sivupersooniensa kanssa).
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Cadi John kirjoitti: La Joulu 06, 2025 2:34 pm ^
Eiköhän se ole Hame-Jesse jolla menee vähän turhan lujaa. Näkee kaikki Q:n multinikkeinä, muut sitten trollaavat Hame-Jesselle lisää kierroksia.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JasseHames
Perry Mason

Rescuer kirjoitti: La Joulu 06, 2025 8:15 pm
Cadi John kirjoitti: La Joulu 06, 2025 2:34 pm ^
Eiköhän se ole Hame-Jesse jolla menee vähän turhan lujaa. Näkee kaikki Q:n multinikkeinä, muut sitten trollaavat Hame-Jesselle lisää kierroksia.
Tiedoksesi, että "Quorthon" jopa osittain tunnustaa sukkanukkeilunsa:
Quorthon kirjoitti: To Tammi 30, 2025 7:48 pm PS. Itsekin olin M. Paananen, Ultra-Violence ja HSJ-Kuljetus.
"HSJ-kuljetus" tuo oli siis kauan ennen kuin alkoi lapsellisesti sivupersooniensa voimin jankuttamaan jostain Hassu-Jaanasta. Siinäkin mielessä "Quorthon" sopii DID-potilaan sivupersoonaksi. Näistä sivupersoonista käytännössä aina osa on hyvin lapsellisia, kun ovat kokeneet äärimmäisen traumaattisia kokemuksia lapsena.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Jasse vois lopettaa tuon öyhötyksen. Ketään ei kiinnosta tuo pakkomielteinen jankkaamisesi. Sukkanukke? Mitä sekin tarkoittaa kun jauhat sitä joka helvetin tuutissa.

Yhtä lailla nämä pakkomielteisesti väittämäsi multinikit voisi lopettaa inttämisen / kommentoinnin, niin loppuisi tuo turha paska mistä väännätte puolin ja toisin.
JasseHames
Perry Mason

"Quorthon", jos olet eri henkilö kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, niin miksi ehdotit erääksi hänen sukkanukekseen samaa nimimerkkiä, jota itse myönnät käyttäneesi?
Quorthon kirjoitti: La Joulu 06, 2025 12:23 pm

Ainakin seuraavat:

Perusporilaine
Private Dick
aivoriihi
Kuolemannaakka
Ultra-Violence
Tatti-Petteri
Cadi John
Spiderman83
Wagner
Quorthon kirjoitti: To Tammi 30, 2025 7:48 pm PS. Itsekin olin M. Paananen, Ultra-Violence ja HSJ-Kuljetus.
JasseHames
Perry Mason

bumi kirjoitti: Su Joulu 07, 2025 12:20 am Jasse vois lopettaa tuon öyhötyksen. Ketään ei kiinnosta tuo pakkomielteinen jankkaamisesi. Sukkanukke? Mitä sekin tarkoittaa kun jauhat sitä joka helvetin tuutissa.
Sukkanuken määritelmä en-wikipediassa: https://en.wikipedia.org/wiki/Sock_puppet_account

Sinun ei kannata lukea tätä ketjua, jos se ei kiinnosta.
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: La Joulu 06, 2025 6:19 pm Minäpä uskon, että "Kosti", "Korpisoturi" ja "Ross Sullivan" ovat saman vakavasti mielisairaan henkilön nimimerkkejä.
Olen tavannut Kostin kolmesti: Kirkkonummella (Sailor Mary ja hautuumaa), Helsingissä (Se sivukirjaston miitti, jossa RL valehteli olleensa) ja Lahdessa (eräs tapahtuma).

Ja Ross Sullivan/Korpisoturin kerran. Tuli sinne sivukirjastoon viime maaliskuussa.

Eli eri henkilöitä ovat.

Olen siis samaa mieltä sun kanssa siitä, että Ross on Korpisoturi, joskin asia on saanut, sanoisinko naurettavat mittasuhteet. :mrgreen:

Ja käsittääkseni olen sanonut jo 7-8 kertaa, että käytin noita yllämainittuja nimimerkkejä (Paananen, Ultra, Kuljetus) vain tilapäisesti Quorthonin nauttiessa pitkiä banneja.

JasseHames kirjoitti: Su Joulu 07, 2025 1:47 pm "Quorthon", jos olet eri henkilö kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, niin miksi ehdotit erääksi hänen sukkanukekseen samaa nimimerkkiä, jota itse myönnät käyttäneesi?
Läpällä. Kuten noita kaikkia muitakin nimimerkkejä.

JasseHames kirjoitti: La Joulu 06, 2025 6:19 pm Jos olet sama henkilö kuin "Ross Sullivan", niin hieman kiinnostaa tietää, mitä ihmettä sinulle on lapsuudessasi tapahtunut, sillä sinähän on pakkohoidon tarpeessa oleva DID-potilas. Käyttikö poliisipukuun pukeutunut isäsi sinua seksuaalisesti hyväkseen?
En ole sama henkilö, mutta vastaan silti: kaaduin noin 4-vuotiaana kotona lyöden pääni parkettilattiaan, ja olin vähän outo sen jälkeen. Vanhemmat vei nupin magneettikuvattavaksi Mehiläiseen, ja mitään ei löytynyt. Olen kuitenkin jälkeenpäin miettinyt, että jollain tavalla minun täytyy olla tärähtänyt, ja tuossa voisi olla yksi selitys asiaan.

Samoin esikoulussa paukautin ensimmäistä tyttöystävääni päin pläsiä, sen sijaan että olisin esim. pussannut häntä. Ja jo 15-vuotiaana korkkasin kaljapullon hampailla ensimmäisen kerran. Samana vuonna pääsin poikuudestani 21v naisen kanssa, joka ei tiennyt minun olevan sakkolihaa.

Ja kerran vedin helttaan kokonaisen makkarapaketin kerralla.

Eli rankkaa on ollut!

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Joulu 07, 2025 3:36 pm Samoin esikoulussa paukautin ensimmäistä tyttöystävääni päin pläsiä, sen sijaan että olisin esim. pussannut häntä. Ja jo 15-vuotiaana korkkasin kaljapullon hampailla ensimmäisen kerran. Samana vuonna pääsin poikuudestani 21v naisen kanssa, joka ei tiennyt minun olevan sakkolihaa.
Kerrohan lisää boldatusta. Asuitko silloin lapsuuttasi Ullanlinnassa, Savossa vai Lauttasaaressa (olet kertonut lapsuudestasi näissä kaikissa kolmessa paikassa, ilmeisesti muiden sivupersooniesi käyttäessä vahingossa nimimerkkiäsi), jolloin isi päätti vähän ostaa maksullista naista pojalleen? Laukesitko kahden ensimmäisen työnnön aikana? Vai tapahtuiko tämä sittenkin siellä "Ross Sullivanin" kertomassa kirkkonummelaispusikossa jonkun alkoholisoituneen naisen kanssa? Se voisi selittää paljon asioita.
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 2:33 pm
Quorthon kirjoitti: Su Joulu 07, 2025 3:36 pm Samoin esikoulussa paukautin ensimmäistä tyttöystävääni päin pläsiä, sen sijaan että olisin esim. pussannut häntä. Ja jo 15-vuotiaana korkkasin kaljapullon hampailla ensimmäisen kerran. Samana vuonna pääsin poikuudestani 21v naisen kanssa, joka ei tiennyt minun olevan sakkolihaa.
Kerrohan lisää boldatusta. Asuitko silloin lapsuuttasi Ullanlinnassa, Savossa vai Lauttasaaressa (olet kertonut lapsuudestasi näissä kaikissa kolmessa paikassa, ilmeisesti muiden sivupersooniesi käyttäessä vahingossa nimimerkkiäsi), jolloin isi päätti vähän ostaa maksullista naista pojalleen? Laukesitko kahden ensimmäisen työnnön aikana? Vai tapahtuiko tämä sittenkin siellä "Ross Sullivanin" kertomassa kirkkonummelaispusikossa jonkun alkoholisoituneen naisen kanssa? Se voisi selittää paljon asioita.
Viimeisenä mainitussa. Maksullisia en ole koskaan käyttänyt missään muodossa, ei jaksa sytyttää vaikka draivi muuten onkin kova, ja naisvalinnat olleet monesti kyseenalaisia noin muuten. Ensimmäisten 200 työnnön aikana en muista koskaan lauenneeni. Kirkkonummella olen itseasiassa käynyt vain tuon kerran, kun Kostin kanssa nähtiin. Eipä sinne ole koskaan ollut mitään asiaa muuten.

Haluaisitko kuulla lisää lapsuudestani tai seksielämästäni?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser