JA JOS MINULLE IKINÄ KOROSTAN, "IKINÄ" TULEE MITÄÄN UHKAUKSI, koskien perhettäni,niin silloin alkaa rapahtua kummia,sinä, tai sun muu syytön ympäristö ,ei ikinä tule lähellekään edes serkkujani,painu Kemiin, ja lyö pää perseeseen, tai mee Kestilään, lusimaan,mutta minun kuolleeni ruumiini yli ,et uhkaa enää ikinä ketään,paan semmoset perään,että löydät ittes Ajoksesta uimassa,muista se mitätön murhari...ja lopeta hyvän sään aikaan tää uhkailu minua tai perhettäni kohtaan...varotan,just päästiin sun huoran touhuista yli..Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:42 pmJa mulla on sinua vanhempia lspsia jotka jo valmiiksi sinua inhoaa ja sinä täällä minua nimittelet mielenterveyshuoraksi ja lumpuksi??Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:33 pmEt viittis mua kuiteskaan tappaa ,kun ymmärräkkö,kun en oo tehnyt sun tuomioihis, tmv.liittyvässä mitään, ja oon jo vanha, ja mulla omaki suru,niin säästäsis mut sun julmilta velanperinnöiltä ,ja no toisaalta,oon haudannu perheeni ,jo lapsena ja nyt lapseni ja puhut musta ikävään sävyyn,niin joo,ois kiva realioida tää viha johonkin konkreettiseen, joka näitä aiheuttaa..Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:19 pm
Jos ilmotat edeltäkäsin,paistetaan teillekin hyvät makkarat grillissä, ja mulla on kampetta, ja vooitte jäädä yötäkin...ei se oo niin justiin,näitä sattuu,elämä on laiffii...
Jokuhan nää teot aikaansaa...sua vaan ärsyttää,että oot syytön,et tunne vissiin Janneakaan ,ja oot syytön...
Hei on mullaki jälkeläisiä ja niillä jälkeläisiä,ette te pääse mihinkään,teko seuraa...tuun huolehtimaan,tapa minut,suku kostaa...vaikken oo romaani...
Kannattaa miettiä mitä pikkutyttö nimittelet täällä julkisesti lasten murhista kärsiviä omaisia?? Häpiä,ja Lauriakaan et tuntenut? Häpiä...ja lähettelit järkyttäviä uhkauksia hänelle,ja olet nyt syytön,et tunne ketään?? Miten sää niinku nukut yös?? Häpiä...se jos tekkee juttuja ja häpiää,on ymmärrettävämpää kuin tuo,et en oo ikinä kuullutkaan ikinä näistä kenestäkään...
Epäilty murha Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25
-
Hanna-Mari
Re: Iso poliisioperaatio meneillään Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25
-
Hanna-Mari
Murhainfo tuli mulle ensinnäkin tutuksi vasta näiden teidän keissienne takia,en ole ikinä kuullutkään tämmöisestä,missä "ulistaan" syyttömyyttä joka juttuun ja kiinnostuin oitis. Ja joku tiktok tmv.en oo ikinä kuullutkaan ..että jotakin on tapahtunut,että nämä yhteisöt kuuluu jotenkin mun elämään ja EN anna ikinä mitään eikä jälkipolvet anteeksi ja EI en usko s.rinteen läheisten ikinä antavan teille minkäänlaista ymmärrystä ja eläkää sen totuudrn kanssa ja tehkää lisää tappouhkauksia meidän koteihin...Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:16 amJA JOS MINULLE IKINÄ KOROSTAN, "IKINÄ" TULEE MITÄÄN UHKAUKSI, koskien perhettäni,niin silloin alkaa rapahtua kummia,sinä, tai sun muu syytön ympäristö ,ei ikinä tule lähellekään edes serkkujani,painu Kemiin, ja lyö pää perseeseen, tai mee Kestilään, lusimaan,mutta minun kuolleeni ruumiini yli ,et uhkaa enää ikinä ketään,paan semmoset perään,että löydät ittes Ajoksesta uimassa,muista se mitätön murhari...ja lopeta hyvän sään aikaan tää uhkailu minua tai perhettäni kohtaan...varotan,just päästiin sun huoran touhuista yli..Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:42 pmJa mulla on sinua vanhempia lspsia jotka jo valmiiksi sinua inhoaa ja sinä täällä minua nimittelet mielenterveyshuoraksi ja lumpuksi??Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:33 pm
Et viittis mua kuiteskaan tappaa ,kun ymmärräkkö,kun en oo tehnyt sun tuomioihis, tmv.liittyvässä mitään, ja oon jo vanha, ja mulla omaki suru,niin säästäsis mut sun julmilta velanperinnöiltä ,ja no toisaalta,oon haudannu perheeni ,jo lapsena ja nyt lapseni ja puhut musta ikävään sävyyn,niin joo,ois kiva realioida tää viha johonkin konkreettiseen, joka näitä aiheuttaa..
Jokuhan nää teot aikaansaa...sua vaan ärsyttää,että oot syytön,et tunne vissiin Janneakaan ,ja oot syytön...
Hei on mullaki jälkeläisiä ja niillä jälkeläisiä,ette te pääse mihinkään,teko seuraa...tuun huolehtimaan,tapa minut,suku kostaa...vaikken oo romaani...
Kannattaa miettiä mitä pikkutyttö nimittelet täällä julkisesti lasten murhista kärsiviä omaisia?? Häpiä,ja Lauriakaan et tuntenut? Häpiä...ja lähettelit järkyttäviä uhkauksia hänelle,ja olet nyt syytön,et tunne ketään?? Miten sää niinku nukut yös?? Häpiä...se jos tekkee juttuja ja häpiää,on ymmärrettävämpää kuin tuo,et en oo ikinä kuullutkaan ikinä näistä kenestäkään...
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ymmärrän tavallaan, mutten kuitenkaan ymmärrä. Kehottaisin sinua rauhoittumaan ja lopettamaan uhkailut netissä. Mitään hyvää tuosta ei seuraa läheisillesi. Jatka vielä edes hetki, niin ilmiannan juttusi ylläpidolle. Ellei joku muu jo sitä tehnyt.Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:16 am
JA JOS MINULLE IKINÄ KOROSTAN, "IKINÄ" TULEE MITÄÄN UHKAUKSI, koskien perhettäni,niin silloin alkaa rapahtua kummia,sinä, tai sun muu syytön ympäristö ,ei ikinä tule lähellekään edes serkkujani,painu Kemiin, ja lyö pää perseeseen, tai mee Kestilään, lusimaan,mutta minun kuolleeni ruumiini yli ,et uhkaa enää ikinä ketään,paan semmoset perään,että löydät ittes Ajoksesta uimassa,muista se mitätön murhari...ja lopeta hyvän sään aikaan tää uhkailu minua tai perhettäni kohtaan...varotan,just päästiin sun huoran touhuista yli..
Hae apua muualta, kiitos.
-
Hanna-Mari
No tältä Rosit mikä lie yuli murhainfolta minulle tällainen??WalkingDisaster kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:32 amYmmärrän tavallaan, mutten kuitenkaan ymmärrä. Kehottaisin sinua rauhoittumaan ja lopettamaan uhkailut netissä. Mitään hyvää tuosta ei seuraa läheisillesi. Jatka vielä edes hetki, niin ilmiannan juttusi ylläpidolle. Ellei joku muu jo sitä tehnyt.Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:16 am
JA JOS MINULLE IKINÄ KOROSTAN, "IKINÄ" TULEE MITÄÄN UHKAUKSI, koskien perhettäni,niin silloin alkaa rapahtua kummia,sinä, tai sun muu syytön ympäristö ,ei ikinä tule lähellekään edes serkkujani,painu Kemiin, ja lyö pää perseeseen, tai mee Kestilään, lusimaan,mutta minun kuolleeni ruumiini yli ,et uhkaa enää ikinä ketään,paan semmoset perään,että löydät ittes Ajoksesta uimassa,muista se mitätön murhari...ja lopeta hyvän sään aikaan tää uhkailu minua tai perhettäni kohtaan...varotan,just päästiin sun huoran touhuista yli..
-
Hanna-Mari
Eiköhän näiden järkyttävät jutut vaadi toimenpiteitä? En minä ole uhkaillut vaatinut soiitoja ym.järkyttäviä nimittelyjä,nämähän ovat pikkulapsia?Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:35 amNo tältä Rosit mikä lie yuli murhainfolta minulle tällainen??WalkingDisaster kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:32 amYmmärrän tavallaan, mutten kuitenkaan ymmärrä. Kehottaisin sinua rauhoittumaan ja lopettamaan uhkailut netissä. Mitään hyvää tuosta ei seuraa läheisillesi. Jatka vielä edes hetki, niin ilmiannan juttusi ylläpidolle. Ellei joku muu jo sitä tehnyt.Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:16 am
-
Hanna-Mari
Onkai nuilla narkkareilla ymmärtäjiä,mutta nämä ovat tulleet yksityisviestinä minulle?Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:36 amEiköhän näiden järkyttävät jutut vaadi toimenpiteitä? En minä ole uhkaillut vaatinut soiitoja ym.järkyttäviä nimittelyjä,nämähän ovat pikkulapsia?Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:35 amNo tältä Rosit mikä lie yuli murhainfolta minulle tällainen??WalkingDisaster kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:32 am
Ymmärrän tavallaan, mutten kuitenkaan ymmärrä. Kehottaisin sinua rauhoittumaan ja lopettamaan uhkailut netissä. Mitään hyvää tuosta ei seuraa läheisillesi. Jatka vielä edes hetki, niin ilmiannan juttusi ylläpidolle. Ellei joku muu jo sitä tehnyt.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Palataan asiaan, kun pystyt kommunikoimaan niin, että muutkin ymmärtävät. Rauhoitu nyt ja mene lepäämään.Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:35 am
No tältä Rosit mikä lie yuli murhainfolta minulle tällainen??
-
Hanna-Mari
WalkingDisaster kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:39 amPalataan asiaan, kun pystyt kommunikoimaan niin, että muutkin ymmärtävät. Rauhoitu nyt ja mene lepäämään.Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:35 am
- murha.infon tiimi
- Agentti Scully
-
Hanna-Mari
En ota enää enempi kantaa,olen tehnyt jo keväällä rikosilmoitukset koskien kiristys, ja kiristys yrityksiä,niissä voi mennä 3 vuotta,mutta yksikään kivi ei jää kääntämättä...minusta on täysinn oikein,että nämä kaikki joutuvat paitsi vastuuseen myös puskaradio vasttuuseen...Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:42 amScreenshot_20260523_004102_Chrome.jpgScreenshot_20260523_004102_Chrome.jpgWalkingDisaster kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:39 amPalataan asiaan, kun pystyt kommunikoimaan niin, että muutkin ymmärtävät. Rauhoitu nyt ja mene lepäämään.Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 12:35 am
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
Hanna-Mari
Re: Epäilty murha Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25
En todellakaan tiedä...kai Netanjahin joku välittäjä,kauheita tappouhkauksia tänne,minun toisen vainajan kotiin ja narkkari/lumppu haukuntaa...siinä kun tulkoot...tää rosita,en oo ikinä kuullutkaan,kuten kerroin,oon 40v.näitä vanhempi toiseen juttuun liittyvän uhrin äiti ja tää sama sakki siinä,mutta eivät tunne edes Jannea nykyään...
-
Hanna-Mari
Varmaan joku Netanjahin äiti tai muu pelastaja...hirveitä ukaaseja työviikon päätteeksi kun avasin.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Kuka on Netanjah...?Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 2:09 amVarmaan joku Netanjahin äiti tai muu pelastaja...hirveitä ukaaseja työviikon päätteeksi kun avasin.
-
Hanna-Mari
No eikö se oo sen Ninnali,Nikita ,Nataacia uusin nimi? Onko tää alunperirn ollut kai joku Niiki Hyyryläinen ,mutta ilmeisen useaan kertaan muutellut ,sekä molempia, nimiään joku Vendaval ollut joskujs jotain tällasta,kai Lehkosen Mikaan avopuoliso en tunne..sitten, en tiedä 1997 syntynyt ,ollut kaikkien avopuoliso,nykyään, kai syytön joka juttuun...ei tunne tunteekohan edes Kiviahon Jannea ,vaikka yhteiset lapset,alko uhkailla minua...Ihan hullu,nimittelee,uhkailee.,Huutaja Jaana kirjoitti: La Touko 23, 2026 2:18 amKuka on Netanjah...?Hanna-Mari kirjoitti: La Touko 23, 2026 2:09 amVarmaan joku Netanjahin äiti tai muu pelastaja...hirveitä ukaaseja työviikon päätteeksi kun avasin.