kui nii. tekijäthä oli halunnu suome valkosena pitään.Öyhö kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 8:55 pmTosi paskaa tollainen että pärstäkertoimen vuoksi sekoitetaan ihan toisenlaiseen porukkaan.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Sitä en osaa sanoa onko tämä yleistä, mutta tämä osuu mulla kyllä omiin.
Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1919
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Suomessa ei ole rasismia. Luin murha.infosta.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Eikös se teidän logiikan mukaan ole samanlainen matu kuin muutkin? Oikeastaan vielä Suomessa syntynyttä toisen ja kolmannen polven maahanmuuttajaa enemmän teidän halveksima, koska ei ole syntynyt Suomessa.Öyhö kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 8:55 pmTosi paskaa tollainen että pärstäkertoimen vuoksi sekoitetaan ihan toisenlaiseen porukkaan.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Sitä en osaa sanoa onko tämä yleistä, mutta tämä osuu mulla kyllä omiin.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Eli matu teidän logiikalla. Vai onko matuja vain jos on ulkomaalainen isä ja kantasuomalainen äiti. Ei teistä ota Erkkikään selvää. Haittaisänmaallisilla siirtyy päivittäin maalitolpat.aivoriihi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:50 pmHesarin artikkelista lainattua:ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
"Vainio on Suomen kansalainen: hänellä on kantasuomalainen isä ja hän on elänyt valtaosan elämästään Suomessa."
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
SaaHAN muitaKIN turpiinsa snagarilla. Onkohan tuossa tarinassa nyt kerrottu kaikki.
Vai kurpitsavankkuritarinaa?
Vai kurpitsavankkuritarinaa?
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Ai "teidän" logiikan? Keiden helkkarin teidän?Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:01 am Eikös se teidän logiikan mukaan ole samanlainen matu kuin muutkin? Oikeastaan vielä Suomessa syntynyttä toisen ja kolmannen polven maahanmuuttajaa enemmän teidän halveksima, koska ei ole syntynyt Suomessa.
Mulla on koko lailla sama logiikka kuin Sebastian Tynkkysellä.
Tämä juttu osui todella pahasti muhun ja on aika peevelistä että et "välittäessäsi" edes tajua. Do better.
Maahanmuuttaja on eri asia kuin rikollinen on eri asia kuin erityisrodullistettu henkilö on eri asia kuin islamistipaskiaismies.
Tämä oli myös miehiin kohdistuvaa väkivaltaa, sehän ei "teitä" edes kiinnostanut? Tajuatko että toi hyökkäävä munapää on ihan oma yksilönsä, jonka "kuohitseminen" pitäisi olla tavoite, ei siksi että uhri oli ruskea vaan siksi, että hyökkääjä on munapää.
Vasemmisto laittaa munapäät kunnon säilöön vasta siinä vaiheessa, kun ne tappaa satamäärin sossulapsia. Koska "pitkät vankeustuomiot tutkitusti eivät vähennä rikollisuutta". Voisko tätä harkita uudelleen? Me ei *** tarvita tollasia kuin kenties itärintamalla.
Edit: syntaksi
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Onneksi kukaan suomalainen ei ikinä ole saanut turpaansa jussina.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Voit olla oikeassa, mutta arvelen että Belfastin silmänkaivaja oli tässä se mikä tämän aktivoi. Teki yleistyksen että afrikkalaisen näköinen mies on sama kuin joku hullu paske Sudanin rintamalta.lonesjucca kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 11:49 pm
kui nii. tekijäthä oli halunnu suome valkosena pitään.
Rasisti ei näe ihmistä vaan ryhmän. Pätee myös vasemmistossa.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
aavikkoralli
- Olivia Benson
- Viestit: 745
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2021 1:07 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Voidaan käydä juupas eipäs sananvaihtoa 11:tta vuotta, jossa suvakki tietysti aina saa jauhot suuhun koska ei voi hyväksyä yhtäkään faktaa, joten sanon ainakin suoraan.
Hyvä että sai turpaansa ja toivottavasti saa seuraavakin neekeri ja pian. Todennäköisesti aukoi itse turpaansa ylimielisenä ja aloitti tappelun, kuten näissä tapauksissa aina. Sitten itketään narsistinena Iltalehteen, kun tuli turpaan ja yritetään pilata neekeriltä puolustautuneen suomalaisen elämä.
Lukekaa siitäkin tapauksesta Kannelmäen juna-asemalla, missä suomalainen tappoi mamun veitsellä, jos ihmettelette miksi moisesta tapauksesta ei media hyppinyt huutomyrskyssä niin esitutkintamateriaalista se ainakin selviää. Siinäkin tapauksessa mamu aloitti väkisin väkivallan ja turvan aukomisen suomalaiselle, luullen voivansa pahoinpidellä pari sekaisin olevaa syrjäytynyttä suomalaista, mutta kuolikin.
Eikä neekerille syntynyt neekerin näköinen neekeri ole suomalaista rotua eli ei ole suomalainen. Tummaihoisuus ei ole osa suomalaisuutta.
Hyvä että sai turpaansa ja toivottavasti saa seuraavakin neekeri ja pian. Todennäköisesti aukoi itse turpaansa ylimielisenä ja aloitti tappelun, kuten näissä tapauksissa aina. Sitten itketään narsistinena Iltalehteen, kun tuli turpaan ja yritetään pilata neekeriltä puolustautuneen suomalaisen elämä.
Lukekaa siitäkin tapauksesta Kannelmäen juna-asemalla, missä suomalainen tappoi mamun veitsellä, jos ihmettelette miksi moisesta tapauksesta ei media hyppinyt huutomyrskyssä niin esitutkintamateriaalista se ainakin selviää. Siinäkin tapauksessa mamu aloitti väkisin väkivallan ja turvan aukomisen suomalaiselle, luullen voivansa pahoinpidellä pari sekaisin olevaa syrjäytynyttä suomalaista, mutta kuolikin.
Eikä neekerille syntynyt neekerin näköinen neekeri ole suomalaista rotua eli ei ole suomalainen. Tummaihoisuus ei ole osa suomalaisuutta.
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Hyvä Tuulenvire, tässä on rasisti.aavikkoralli kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:58 am Eikä neekerille syntynyt neekerin näköinen neekeri ole suomalaista rotua eli ei ole suomalainen. Tummaihoisuus ei ole osa suomalaisuutta.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Tiedätkö, minä olen vuosia asunut Ruotsissa. Mutta se ei tee minusta ruotsalaista, kyse on kulttuurista eikä asuinmaasta. Suvaitseppa siitä.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:25 amHyvä Tuulenvire, tässä on rasisti.aavikkoralli kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:58 am Eikä neekerille syntynyt neekerin näköinen neekeri ole suomalaista rotua eli ei ole suomalainen. Tummaihoisuus ei ole osa suomalaisuutta.
Se toki on ihan totta, että kaikissa kulttuureissa on myös niitä jotka ovat syntyneet siihen kulttuuriin, mutta eivät elä sen arvojen mukaan. Kuten on olemassa hamevähemmistön edustajia, jotka käyvät töissä ja elävät siivosti. Tällä vähemmistön sisällä olevalla vähemmistöllä on rankkaa, koska heidät tuomitaan sen 95%+ mukaan, joka ei tasan käy töissä tai elä muutenkaan yhteiskunnan normien mukaan. Nämä poikkeukset eivät silti muuta kokonaistilannetta, vaan ovat poikkeuksia.
Onko tässä kyse poikkeuksesta, sitä en tiedä. Väkivaltatilanne (suukopua, tappelua) viittaa, ettei välttämättä. Jos on, niin ikävä tapaus toki, kaikkien pitäisi saada kulkea rauhassa. Jos kyse on kuitenkin siitä, että kännissä/muussa päihteessä on huudeltu puolin ja toisin ja siitä sitten eskaloitunut nujakka, niin sitä saa mitä tilaa. Ihonväristä riippumatta.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Tähän voisi pistää palstan tiettyjen ketjunpaskojien tyyliin jonkun yksittäistapauksen 18 vuoden takaa, kun Pertti sai juhannuksena turpaansa ruottalaiselta Vaasassa, kun kehtasi puhutella häntä suomeksi.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Mä en nyt tiedä mitä mun pitäisi ajatella, kun Tuulenvire pitää mua rasistina ja nyt sinä ilmeisesti jonain suvakkina.Le chat bleu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:43 am Tiedätkö, minä olen vuosia asunut Ruotsissa. Mutta se ei tee minusta ruotsalaista, kyse on kulttuurista eikä asuinmaasta. Suvaitseppa siitä.
Suomalaisuus on joka tapauksessa moniselitteinen asia, on kansalaisuus, kieli, kulttuuri ja sitten sitä mitä kutsutaan etniseksi suomalaisuudeksi.
Onko rantaruotsalainen suomalainen? Tai Mannerheim? Jani Toivola? Saamelainen? Romani?
On tosi monta ryhmää joiden suomalaisuuden pystyy halutessaan kyseenalaistamaan. Ei se munapään väkivalta muutu hyväksytyksi sillä tavalla. Eikä spekuloimalla miten tämä väkivaltatilanne syntyi
Kyllä munapäät käy päälle pärstäkertoimen perusteella, usein homma kiihtyy sekunneissa, ei tarvitse syyttää uhria.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
- Viestit: 2761
- Liittynyt: Ti Huhti 12, 2022 6:55 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Todella ikävä tapahtuma. Haittamaahanmuuttajat onnistuvat aiheuttamaan ongelmia myös kunnolliselle etniselle vähemmistölle. Tekijöitä en mitenkään puolustele, mutta mistähän tällainen asenne maahanmuuttajia kohtaan mahtaa johtua?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Joo en epäile sinuakaan heikommaksi aineeksi kirjoituksisi perusteella. Kenellä muka sellainen voisi tulla edes mieleenkään. Tämän ketjun aihe on tappelu saaristossa. Ei yleinen maahanmuuttoölinä ja floodaus.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:13 amEli matu teidän logiikalla. Vai onko matuja vain jos on ulkomaalainen isä ja kantasuomalainen äiti. Ei teistä ota Erkkikään selvää. Haittaisänmaallisilla siirtyy päivittäin maalitolpat.aivoriihi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:50 pmHesarin artikkelista lainattua:ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
"Vainio on Suomen kansalainen: hänellä on kantasuomalainen isä ja hän on elänyt valtaosan elämästään Suomessa."
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.