eikun siinä on Liamneeso x Quorton x Perillia
lonesjucca
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
- Viestit: 1186
- Liittynyt: Su Maalis 09, 2025 3:20 pm
Re: lonesjucca
- LiamNeeson
- Rico Tubbs
- Viestit: 1207
- Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
- Paikkakunta: Sattumakunta
Re: lonesjucca
Kieltämättä, mullahan on tollanen foliohattu. Ja hyviä tunnistuksia sen alla syntyy.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: lonesjucca
vajakkiLiamNeeson kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:17 pm Kieltämättä, mullahan on tollanen foliohattu. Ja hyviä tunnistuksia sen alla syntyy.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: lonesjucca
Veikkaan, että lonesjucca bännätään viimeistään keskiviikkona.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: lonesjucca
Oujeeee!!!vastarannansääski kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 3:58 pm Veikkaan, että lonesjucca bännätään viimeistään keskiviikkona.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: lonesjucca
Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Re: lonesjucca
Jucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaanvastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1919
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: lonesjucca
vitu autistiASierra kirjoitti: La Kesä 27, 2026 4:26 pmJucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaanvastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: lonesjucca
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.ASierra kirjoitti: La Kesä 27, 2026 4:26 pmJucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaanvastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Re: lonesjucca
Syanidi-Simo kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:50 am
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.
En edes tajunnut miten paljon tällainen palsta vetää puoleensa kommentoijia, joilla on tarve edistää jotain tyyliinTilastot
Liittynyt:
Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
* haukkua rasisteja - ei tarvi edes olla rasisti, voi olla vaikka puoliso ja lapset tummaihoisia, ei auta jos haistetaan poliittiset asenteet
* haukkua ei-arjalaisia - tämäkin mua ottaa päähän, kun en ole rasisti
* kannattaa Venäjän ylivaltaa - näitä piisaa vaikka eduskuntapuolueet taisi olla aika hyvin Naton puolella Venäjän eskaloitua jälleen kerran
Olen nyt joka tapauksessa varoitettu multinikeistä ja tästä lähin yritän pitää mielessä, että multinikkejä ei oikeastaan kannata kommentoida.
Koska nää provoavat tunnarit on bannilistan kärjessä, se toimii myös hyvänä ohjeena keiden väärinymmärryksiin, syyttelyihin tai trollaukseen aivan erityisen paljon kannata panostaa.
Sukkanukkeilu eli tehdään tunnareita ja kommentoidaan itseä näyttää liittyvän kuvaan. Viime kädessä tulee mieleen, että pitäisi varmaan painaa vaan raporttinappia aina, kun selkeästi tunnari haastaa riitaa.
Että näillä eteenpäin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: lonesjucca
Tuossa putsarin omassa ketjussa lueteltu kaikki maneerit mistä tunnistaa. Tässä muutama:Öyhö kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 9:15 amSyanidi-Simo kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:50 am
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.En edes tajunnut miten paljon tällainen palsta vetää puoleensa kommentoijia, joilla on tarve edistää jotain tyyliinTilastot
Liittynyt:
Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
* haukkua rasisteja - ei tarvi edes olla rasisti, voi olla vaikka puoliso ja lapset tummaihoisia, ei auta jos haistetaan poliittiset asenteet
* haukkua ei-arjalaisia - tämäkin mua ottaa päähän, kun en ole rasisti
* kannattaa Venäjän ylivaltaa - näitä piisaa vaikka eduskuntapuolueet taisi olla aika hyvin Naton puolella Venäjän eskaloitua jälleen kerran
Olen nyt joka tapauksessa varoitettu multinikeistä ja tästä lähin yritän pitää mielessä, että multinikkejä ei oikeastaan kannata kommentoida.
Koska nää provoavat tunnarit on bannilistan kärjessä, se toimii myös hyvänä ohjeena keiden väärinymmärryksiin, syyttelyihin tai trollaukseen aivan erityisen paljon kannata panostaa.
Sukkanukkeilu eli tehdään tunnareita ja kommentoidaan itseä näyttää liittyvän kuvaan. Viime kädessä tulee mieleen, että pitäisi varmaan painaa vaan raporttinappia aina, kun selkeästi tunnari haastaa riitaa.
Että näillä eteenpäin.
(Tuo simo oli 8 tuntia palstalla ja heti lautamiehissä haukkumassa samoja kuin putsarin 99 muuta nikkiä)
9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)
9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"
10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.