eikun siinä on Liamneeso x Quorton x Perillia
lonesjucca
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
- Viestit: 1186
- Liittynyt: Su Maalis 09, 2025 3:20 pm
Re: lonesjucca
- LiamNeeson
- Rico Tubbs
- Viestit: 1207
- Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
- Paikkakunta: Sattumakunta
Re: lonesjucca
Kieltämättä, mullahan on tollanen foliohattu. Ja hyviä tunnistuksia sen alla syntyy.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: lonesjucca
vajakkiLiamNeeson kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:17 pm Kieltämättä, mullahan on tollanen foliohattu. Ja hyviä tunnistuksia sen alla syntyy.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: lonesjucca
Veikkaan, että lonesjucca bännätään viimeistään keskiviikkona.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: lonesjucca
Oujeeee!!!vastarannansääski kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 3:58 pm Veikkaan, että lonesjucca bännätään viimeistään keskiviikkona.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: lonesjucca
Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Re: lonesjucca
Jucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaanvastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1919
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: lonesjucca
vitu autistiASierra kirjoitti: La Kesä 27, 2026 4:26 pmJucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaanvastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: lonesjucca
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.ASierra kirjoitti: La Kesä 27, 2026 4:26 pmJucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaanvastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.