lonesjucca

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Oulun_Kungas
Theo Kojak
Viestit: 1186
Liittynyt: Su Maalis 09, 2025 3:20 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Rescuer kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 8:27 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 6:09 pm Kuva
Oletko tuossa Jani TA:n kanssa?
eikun siinä on Liamneeso x Quorton x Perillia
Avatar
LiamNeeson
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
Paikkakunta: Sattumakunta

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Kieltämättä, mullahan on tollanen foliohattu. Ja hyviä tunnistuksia sen alla syntyy.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

LiamNeeson kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:17 pm Kieltämättä, mullahan on tollanen foliohattu. Ja hyviä tunnistuksia sen alla syntyy.
Jatka vaan multinikkeilyä, täällä ollaan hereillä.
vajakki
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Veikkaan, että lonesjucca bännätään viimeistään keskiviikkona.
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

vastarannansääski kirjoitti: Ma Joulu 08, 2025 3:58 pm Veikkaan, että lonesjucca bännätään viimeistään keskiviikkona.
Oujeeee!!!
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja ASierra »

vastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Jucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaan
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
lonesjucca
Vic Mackey
Viestit: 1919
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

ASierra kirjoitti: La Kesä 27, 2026 4:26 pm
vastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Jucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaan
vitu autisti
Syanidi-Simo
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

ASierra kirjoitti: La Kesä 27, 2026 4:26 pm
vastarannansääski kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:45 pm Nyt, kun muita tämän sairaan yksilön nikkejä on laitettu kuukauden mittaiselle tauolle, niin lonesjucca joutuu ansaitsemaan perunat sylkemällä kaikki ketjut täyteen paskaa.
Jucca kertoi kärsivänsä masennuksesta ja siksi oksentaa pahaa oloaan
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 159
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Syanidi-Simo kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:50 am
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.
Tilastot

Liittynyt:
Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
En edes tajunnut miten paljon tällainen palsta vetää puoleensa kommentoijia, joilla on tarve edistää jotain tyyliin

* haukkua rasisteja - ei tarvi edes olla rasisti, voi olla vaikka puoliso ja lapset tummaihoisia, ei auta jos haistetaan poliittiset asenteet

* haukkua ei-arjalaisia - tämäkin mua ottaa päähän, kun en ole rasisti

* kannattaa Venäjän ylivaltaa - näitä piisaa vaikka eduskuntapuolueet taisi olla aika hyvin Naton puolella Venäjän eskaloitua jälleen kerran

Olen nyt joka tapauksessa varoitettu multinikeistä ja tästä lähin yritän pitää mielessä, että multinikkejä ei oikeastaan kannata kommentoida.

Koska nää provoavat tunnarit on bannilistan kärjessä, se toimii myös hyvänä ohjeena keiden väärinymmärryksiin, syyttelyihin tai trollaukseen aivan erityisen paljon *ei* kannata panostaa.

Sukkanukkeilu eli tehdään tunnareita ja kommentoidaan itseä näyttää liittyvän kuvaan. Viime kädessä tulee mieleen, että pitäisi varmaan painaa vaan raporttinappia aina, kun selkeästi tunnari haastaa riitaa.

Että näillä eteenpäin. Edit: puuttuva 'ei'
Viimeksi muokannut Öyhö, Su Kesä 28, 2026 10:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: lonesjucca

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Öyhö kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 9:15 am
Syanidi-Simo kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:50 am
Knobsterin viesti Tiinas:n mielenterveydestä meni kovin ihon alle. Miksi jonkun toisen kirjoittajan asiat menisivät ihon alle muusta syystä kuin Tiinas=ASierra? Vai onko kyseessä jokin mielenterveysongelmainen perhe? Tai sitten vain ihan perinteinen kusipää.
Tilastot

Liittynyt:
Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
En edes tajunnut miten paljon tällainen palsta vetää puoleensa kommentoijia, joilla on tarve edistää jotain tyyliin

* haukkua rasisteja - ei tarvi edes olla rasisti, voi olla vaikka puoliso ja lapset tummaihoisia, ei auta jos haistetaan poliittiset asenteet

* haukkua ei-arjalaisia - tämäkin mua ottaa päähän, kun en ole rasisti

* kannattaa Venäjän ylivaltaa - näitä piisaa vaikka eduskuntapuolueet taisi olla aika hyvin Naton puolella Venäjän eskaloitua jälleen kerran

Olen nyt joka tapauksessa varoitettu multinikeistä ja tästä lähin yritän pitää mielessä, että multinikkejä ei oikeastaan kannata kommentoida.

Koska nää provoavat tunnarit on bannilistan kärjessä, se toimii myös hyvänä ohjeena keiden väärinymmärryksiin, syyttelyihin tai trollaukseen aivan erityisen paljon kannata panostaa.

Sukkanukkeilu eli tehdään tunnareita ja kommentoidaan itseä näyttää liittyvän kuvaan. Viime kädessä tulee mieleen, että pitäisi varmaan painaa vaan raporttinappia aina, kun selkeästi tunnari haastaa riitaa.

Että näillä eteenpäin.
Tuossa putsarin omassa ketjussa lueteltu kaikki maneerit mistä tunnistaa. Tässä muutama:
(Tuo simo oli 8 tuntia palstalla ja heti lautamiehissä haukkumassa samoja kuin putsarin 99 muuta nikkiä)

9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)

9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"

10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Vastaa Viestiin