Projisointia se taitaa olla. Siltä tuo ainakin vaikuttaa.Cohle kirjoitti: Pe Heinä 17, 2026 10:29 amMiksi puhut toistuvasti kyrvän tunkemisesta peräsuoleen? Latenttia homoseksuaalisutta?JasseHames kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 3:46 pm Jaaha, vai tämäkin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona virittelee mjööttäjä, jotka tapahtuvat loppujen lopuksi vain tämän mielisairaan idiootin pään sisällä ja johon siis osallistuu vain jotkut sivupersoonansa.
Tiedoksi kaikille: "Cohle" -sivupersoona puolestaan kuulemma ehdottelee muille käyttäjille yksityisviesteillä ilmeisesti jotain salaisia homotapaamisia.
Todetaan taas uudestaan, että tuon isän tai muun lähisukulaisen on täytynyt tunkea kyrpää rajusti peräsuoleen ehkä kymmeniätuhansia kertoja varhaislapsuudessa, kun dissosiatiivinen identiteettihäiriö on kehittynyt noinkin vakavasti oireilevaksi.
Nimimerkki Bird
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Re: Nimimerkki Bird
Mitä te dorkat dorkailette?
Kiva kuulla.Cohle kirjoitti: Pe Heinä 17, 2026 9:38 am /quote]
Palautteeni oli vilpitön!
Kiitos! Kopioin paljon muilta, en ole erityisen luova ihminen.
En ole tiedevastainen, vaan olen sitä mieltä, että jokin asia voi olla kuten se on, ilman, että asiasta on tehty vertaisarvioitua tieteellistä tutkimusta. Ärsyttää siis tieteellä neppailu ja snobeilu. Sitten huudetaan somessa papukaijana: "Tiede korjaa itseään. Tiede korjaa itseään." Ei se tieteen tekeminen kuitenkaan niin älyttömän ihmeellistä ole.
Nyt myös ymmärrän sua taas paremmin. Hyviä pohdinnankin aiheita. Ja onhan siinäkin perää, että tutkimukseen vedotaan joskus keskusteluissa vähän turhan kevyesti tai ikään kuin se yksin ratkaisis koko asian. Olenpa saattanut siihen itsekin syyllistyä.
Ehkä sanoisin asian nyt näin: ehkä ero on enemmän siinä, että mä ajattelen tieteen olevan paras työkalu silloin, kun yritetään ymmärtää monimutkaisia ilmiöitä. Ei siks, että tiede olis erehtymätöntä, vaan koska se on tähän mennessä paras järjestelmällinen tapa testata omia käsityksiä. Jatkan pohdintoja, nää nyt tän hetkisiä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
No ehdin nyt mennä vaihtamaan sen ja olen taas ns. vaihtokierteessäBird kirjoitti: To Heinä 16, 2026 9:14 pm
Kiitos samoin sulle!
Jos nykyinen avatarisi tuntuu omalta, niin eihän sitä tartte vaihtaa.
Ihana toi lapsen perhosvertaus. Lasten spontaanit kommentit on usein niitä kaikista vilpittömimpiä. Ehkä siksikin ne jää mieleen paremmin.
Lomaan/vapaisiin vähän kuin kuuluukin pieni herkuttelu. Eikä tartte tuntea huonoa omaatuntoa, kokonaisuus ratkaisee.
Lasten ajatustenkulku on tosiaan vertaansa vailla ja se tulee niin aidosti, mitä on mielessä, se sanotaan.
Nyt käsi ehti jotenkin harhautumaan karkkipussille ja sentään olen jo jätskin (tästä enemmän ns. jäätelöketjussa), mitä tähän voi sanoa. Viikonloppukin on päällä, joten näillä mennään.
Muistan kun yhtenä kesänä vedin oikein terveyslinjan, olin muutaman kuukauden ihan sokerittomalla ja kofeiinittomalla ruokavaliolla. Luulen että etenkin toi täydellinen sokerittomuus teki ihosta tosi kuulaan ja mitään pieniäkään ryppyjä ei näkynyt missään.
Mutta jos pitää valita, että tunteeko olonsa hyväksi/hyvinvointi ok ja pieniä ryppyjä näkyy jossain vai tunteeko olon vähemmän hyväksi ja on rypytön, niin mieluummin niin että nauttii elämisen pienistä asioista kuten karkeista, aina välillä.
Mahdollisesti näin.
Jep. Nyt voisin vissiin siis todeta, että tehtävä suoritettu.Kumisilmä kirjoitti: To Heinä 16, 2026 9:16 am Bird käy näköjään joidenkin hermoille![]()
![]()
![]()
![]()
kesä ja kaikki ni jengi ragee jostain multinikeistä![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell